Firma Walter Herz została odpowiedzialna za przeprowadzenie procesu komercjalizacji nowego, specjalistycznego konceptu kulinarnego – Ratuszowa 6 – powstającego na terenie warszawskiego Parku Praskiego.
 
Inspiracją przy tworzeniu projektu kompleksu Ratuszowa 6, który zostanie otwarty na warszawskiej starej Pradze, były takie miejsca jak Chelsea Market Industry City w Nowym Jorku, Time Out Market w Lizbonie, czy St. Lawrence Market w Toronto. Niepowtarzalny koncept kulinarny, którego budowa ruszy niebawem, ma zostać oddany do użytkowania na przełomie 2019 i 2020 roku. 
 
Nowoczesne centrum kulturalno-gastronomiczne, które mieścić się będzie w czterokondygnacyjnym budynku o powierzchni 2,6 tys. mkw. usytuowanym na działce wielkości około 4,4 tys. mkw. przy ulicy Ratuszowej w Warszawie, będzie jednym z najciekawszych punktów na mapie kulinarnej miasta. Projekt obiektu oparty został na rozwiązaniach zbliżonych do tych, jakie wykorzystuje Hala Koszyki, czy realizowane obecnie EC Powiśle. Poza funkcją gastronomiczną, kompleks służyć ma jednak również promowaniu polskiej sztuki nowoczesnej. 
 
Nowoczesny design wtopiony w praski klimat
Pomysłodawca przedsięwzięcia nawiązał współpracę z młodymi artystami, którzy wezmą czynny udział przy urządzaniu i wykończeniu obiektu. Ściany budynku mają zostać ozdobione muralami, a jego zielone dachy swoją formą nawiązywać będą do otaczającego centrum Parku Praskiego i znajdującego się w pobliżu Ogrodu Zoologicznego.   
 
 Wyjątkowa architektura kompleksu, stanowiąca ciekawe odwołanie do klimatu starej Pragi, jest niewątpliwie jednym z głównych czynników, którym Ratuszowa 6 przyciągać będzie tłumy turystów i mieszkańców miasta. Przy budowie obiektu wykorzystana zostanie m.in. oryginalna cegła z istniejących w tym miejscu dawnych budynków, elementy konstrukcyjne historycznych zabudowań, w tym stalowe, industrialne ramy, schody, stara winda, czy detale pochodzące z  praskich zakładów przemysłowych. Dzięki niepowtarzalnej aranżacji oraz zróżnicowanej ofercie gastronomicznej R6 będzie masowo odwiedzane przez gości
– wyraża przekonanie Hubert Biarda, Senior Negotiator w Walter Herz, który jest odpowiedzialny za projekt komercjalizacji kompleksu. 
 
Cieszymy się, że jako wiodący agent komercjalizacji tego niecodziennego projektu przyczynimy się do zainicjowania działalności konceptu kulinarnego, który z pewnością będzie jednym z najciekawszych miejsc do odwiedzenia w Warszawie
– dodaje Hubert Biarda.
 
Wyrafinowana kuchnia i sztuka młodych twórców
Ratuszowa 6 zapewni bogatą i różnorodną ofertę gastronomiczną. Kompleks pomieści liczne restauracje i kawiarnie, a także stoiska z ekologiczną żywnością i wyszukanymi specjałami kulinarnymi z całego świata.

/mat.prasowe