Sieć fastfoodowych restauracji McDonald obchodzi właśnie 50 urodziny powstania kultowej kanapki Big Mac. Z tej okazji sieć nawiązała współpracę z marką G-SHOCK oraz New Era.

G-SHOCK to marka znana w głównej mierze ze sprzedaży sportowych zegarków. W ramach współpracy z McDonald powstała limitowana edycja zegarków z charakterystycznym logo w kształcie litery M oraz tarczą z nadrukiem przypominającym popularną kanapkę. Warto zwrócić również uwagę na opakowanie, które wygląda jak metalowa figurka przedstawiająca kanapkę Big Mac.


New Era swoją popularność zyskała dzięki charakterystycznym czapkom z daszkiem. New Era z okazji 50 rocznicy Big Mac’a wypuściła czapkę z logo amerykańskiej sieci restauracji, a także naszytym wizerunkiem Big Mac’a z dopiskiem „BM50TH”.


Dodatkowo, dla największych miłośników smaku kultowej kanapki,  sieć McDonald wypuściła słoiczek z sosem, który jest do niej dodawany. Nic tylko życzyć smacznego! :D