Słupsk walczy z miejskim chaosem. Urzędnicy dali przykład

Słupsk przyjął nowy system identyfikacji wizualnej, który ma ujednolicić wszystkie komunikaty wychodzące od miasta. Określony został wygląd ogłoszeniowych billboardów,  czy nawet wizytówek urzędników. Jest też nowa strona internetowa i specjalna aplikacja dla mieszkańców.

Kolejnym ciekawym powodem, dla którego warto zwrócić uwagę na to pomorskie miasto jest jego umiejętny sposób prowadzenia dialogu z mieszkańcami. Słupskie władze wraz ze studiem projektowym Rio Creativo stworzyły od początku, tak zwany system identyfikacji wizualnej miasta, którego celem jest ujednolicenie i uproszczenie komunikacji z obywatelami, turystami, administracją czy inwestorami. Na stronie Rio Creativo możemy znaleźć informację o projekcie, a także opinię na jego temat.

Nowy system identyfikacji wizualnej jest rozsądny i uporządkowany. Jego modułowa konstrukcja nie pozwala na zbędne odchylenia w aplikacji. Pozostawiliśmy miejsce na kreatywność lecz na ścisłych i dokładnie sformułowanych zasadach. […] Korzystają z niego instytucje, spółki miejskie i inne podmioty. Jesteśmy pewni, że Słupsk zyskał skuteczne i pojemne narzędzie narracji swojej marki w XXI wieku – czytamy na stronie projektu.

My składamy szczere gratulację dla mieszkańców Słupska i liczymy, że będziemy mieli okazję oglądać podobne rozwiązania w innych miastach w całej Polsce.

1 Comment

  • Odpowiedz Luty 3, 2016

    Agrafka

    Wszystko git, popieram i formę i wykonanie ale czy ktoś zauważył, że tam jest napisane PARTYPACYJNY?

Leave a Reply