Siła tkwi w kobiecości – przekonują właścicielki marek KOPI i momu.warsaw, Natalia Kopiszka oraz Monika Mularczyk i prezentują kolekcję apaszek „Girls”. Inspiracją do stworzenia kolekcji, składającej się z trzech modeli apaszek, jest właśnie wielowymiarowa kobiecość. Wszystkie modele zostały wykonane z wysokogatunkowej satyny.

Każda z apaszek to ilustrowany model, przedstawiający kobiecość w innym ujęciu. Do wyboru mamy model w pastelowych kolorach, z graficznym nadrukiem. Chustkę przedstawiającą kobiety o różnych kolorach włosów i skóry, a także monochromatyczną propozycję, której autorką jest graficzka, Weronika Anna Marianna.

Projektantki marek KOPI i momu.warsaw poznały się jakiś czas temu, tworząc wspólnie butik PO/3, w którym do kupienia były projekty młodych, polskich twórców. „Od samego początku między nami zaiskrzyło. Mamy podobną estetykę, dlatego wiedziałyśmy, że przyjdzie czas, kiedy będziemy chciały rozpocząć pracę nad wspólną kolekcją” – komentują projektantki.

Apaszki można nosić na wiele sposobów – zawiązane na szyi, jako ozdoba do włosów, czy torebki. To projekty dla silnych, pewnych siebie dziewczyn, które poprzez przemyślane akcesoria, chcą podkreślać swoją kobiecość.

Kolekcje będzie można kupić od 6 lipca na stronach www.kopi.com.pl, www.momuwarsaw.com, a także w butiku marki przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie.

Cena jednej apaszki to 129 złotych.