Sesję promującą nową kolekcję wykonano we wnętrzach budynku, w którym swoją siedzibę ma fundacja Joan Miró w Barcelonie.

„Czuję potrzebę osiągania maksymalnej intensywności za pomocą minimalnych nakładów” – mawiał Joan Miro. Fundacja, wypełniona pracami artysty i wizjonera Joan’a Miro to wymarzona sceneria dla nowej, odważnej damskiej kolekcji COS. Wznosząca się wysoko nad Barceloną, na wzgórzu Monjuic,

Fundacja rozpoczęła swoją działalność w 1975. Pieczę nad tym niezwykłym projektem sprawował architekt i projektant przestrzeni miejskich, Josep Lluis Sert. Oprócz przepastnej kolekcji dzieł surrealistycznego artysty, fundacja służy jako przestrzeń eksperymentalna, z czego zdecydowała się skorzystać marka COS.

Premierze nowej kampanii towarzyszyło wydanie nowego numeru magazynu marki, który jest już dostępny w sklepach COS. Motywem przewodnim jesienno-zimowego wydania są „Kontrasty”.

Nowe wydanie to zachwyt nad innością, kreatywna gra odmiennych, a czasem nawet sprzecznych ze sobą form artystycznych takich jak sztuka, architektura, gra aktorska czy muzyka.

Zdjęcia: Zoë Ghertner
Stylizacja: Jonathan Kaye
Modelka : Amber Witcomb
Miejsce sesji: Fundació Joan Miró, Barcelona, Hiszpania