Znani projektanci coraz częściej i chętniej projektują dla sklepów sieciowych. Biedronka, podążając za tym światowym trendem, po raz kolejny nawiązała współpracę z Maciejem Zieniem. Tym razem proponuje wysokiej jakości galanterię skórzaną: torebki, paski, portfele i rękawiczki w eleganckich kolorach. Projekt łączy ekskluzywną ofertę z przystępnymi cenami.

Galanteria skórzana zaprojektowana na wyłączność dla Biedronki przez Macieja Zienia trafi do wybranych sklepów sieci 23 listopada. Będzie dostępna do 6 grudnia lub do wyczerpania zapasów w różnych kolorach, takich jak: pudrowy róż, wiśniowy, czerwony, czarny, granat oraz szampańskie złoto.

– Od zawsze niezwykła natura kobiet, ich piękno oraz silne charaktery były dla mnie inspiracją do tworzenia. Moja specjalnie zaprojektowana kolekcja pokazuje kobietom, że każda z nich zasługuje na perfekcyjnie wykonany element galanterii, który podkreśli jej indywidualny styl – mówi Maciej Zień o nowym projekcie.

W kolekcji znalazły się dwa modele torebek – ze skóry pikowanej oraz ze skóry saffiano. Każda ma wymiar 20x14x7 cm i posiada pasek będący połączeniem naturalnej skóry oraz łańcuszka w kolorze złotym. Torebki, dostępne w trzech wariantach kolorystycznych, można będzie nabyć w atrakcyjnej cenie 169 zł za sztukę.

Kolekcja Macieja Zienia to także trzy modele portfeli – ze skóry pikowanej, gładkiej oraz ze skóry saffiano. Każdy z modeli dostępny będzie w dwóch kolorach, w cenie 129 zł za sztukę. Do sklepów sieci Biedronka trafią również skórzane paski w czterech wariantach kolorystycznych oraz dwa modele rękawiczek skórzanych, każdy z nich w dwóch kolorach. Paski będzie można nabyć w cenie 59,90 zł za sztukę, a rękawiczki – 69,90 zł za parę.

Obecna kolekcja to kolejny efekt współpracy projektanta z siecią Biedronka. W ubiegłym roku do sprzedaży trafiły tekstylia łazienkowe z linii HOME & SPA by Maciej Zień.

Informacja o projektancie
Swoją pasję związaną ze światem mody Maciej Zień ujawnił już jako 17-letni uczeń, prezentując pierwszą autorską kolekcję na lubelskim konkursie dla młodych projektantów „Prowokacje”. W 2000 r. stworzył markę, która pomimo jej dynamicznego rozwoju niezmiennie kojarzy się z luksusem i elegancją. Projektant otrzymał wiele nagród: m.in. Złota Nitka, Złoty Wieszak, Belvedere International Achievement Award, Doskonałość Mody Twojego Stylu, Najbardziej Wpływowy Mężczyzna Gentlemana czy Osobowość Roku. W 2014 roku, jako jedyny projektant, Maciej Zień znalazł się na prestiżowej liście najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu magazynu Forbes.
Projektowanie ubrań to tylko jedna z pasji Macieja Zienia. Wzorem światowych sław rozszerzył swoją działalność o projektowanie butów, mebli, wnętrz oraz akcesoriów domowych – Zień Home. Projektant podejmuje kolejne wyzwania i pracuje aktualnie nad kolekcją autorskich lamp oraz świec.
Więcej informacji na temat oferty będzie dostępnych na stronie internetowej www.biedronka.pl