Markę założyła Marta Biskupska-Wawrzyńczak, dla której dobry design idzie w parze z jakością. Dostrzec to można w produktach Piel, które wykonane są wyłącznie z naturalnej skóry.

Ważną częścią filozofii marki jest unikanie wykorzystania skór z garbarni. Pozyskiwane są ze sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Nadawane jest więc im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient.

Zatem Piel tworzy pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe.

Zespół wkłada całe serce w personalizację, aby produkt był spełnieniem marzeń i oczekiwań klientów. Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki w nowoczesnym wydaniu. Piel udowadnia, że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.

Więcej na stronie marki na Facebooku tutaj.