Polacy stworzyli ANTYENERGETYK. Slow ma nam dawać to co w życiu najcenniejsze.

SLOW to koncept opakowania do napojów, które mają spełniać rolę antyenergetyków. Zastanawiacie się jak? Sprawa jest prosta, jednak bardzo pomysłowa i dająca do myślenia. A co najciekawsze, stoi za nią polskie biuro OPUS B.

SLOW powstało w celu stworzenia nowych nawyków żywieniowych oraz skłaniało ludzi do nowych rytuałałów, zarówno żywieniowych jak i w życiu codziennym. To nie sam napój, ani jego receptura nie sprawia, że SLOW nas wyciszy. Tajemnica kryje się w jego opakowaniu. Szklana butelka przypominająca klepsydrę połączona jest w najwęższym punkcie szyjką, którą można rozkręcić. W ten sposób uzyskujemy dwa, osobne pojemniki.

Przygotowując opakowanie, w formie dwupaku, nawiązaliśmy do klepsydry, symbolu upływającego czasu. Poprzez przekręcenie pierścienia znajdującego się na środku opakowania, można otrzymać dwie niezależne, zamknięte butelki i podzielić się z kimś innym slow, czyli tym, co najcenniejsze – czasem.

– tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director Opus B

To wyjątkowe opakowanie zostało już docenione na całym świecie, a zwieńczeniem sukcesu byłą brązowa statuetka The Dieline Award, którą otrzymują najlepsze projekty opakować z całego świata. W tym roku, polski produkt wybrano spośród 1600 zgłoszeń z 24 krajów.

Filozofia konkursu skupia się na aspekcie wyjątkowości opakowań, często mocno odbiegających od  mainstreamu, dlatego tym bardziej cieszy fakt docenienia przez jury naszego wyjątkowego konceptu, który niewątpliwie prowokuje nowy rytuał spożywania napoju

– kontynuuje Paweł Frej

Gratlujemy całej ekpie zaangażowanej w projekt i życzymy kolejnych sukcesów! Brawo!

 

zdjęcia : materiały prasowe / OPUS B
http://www.opusb.pl