The Wrap – polskie płaszcze w berlińskim wydaniu

Chociaż lato nieprzerwanie rozpieszcza nas wysokimi temperaturami, jesień zbliża się nieuchronnie. Warto być na nią przygotowanym. Z pomocą przychodzi The Wrap – polska firma, która oferuje piękne płaszcze, na cała lata. Ich autorką jest Marynia Konieczna, założycielka i projektantka marki.

Płaszcze młodej Polki są proste, stylowe i eleganckie. Idealnie nadają się na niemal każdą okazję. Propozycja The Wrap na jesień 2016 stanowi ciekawą opcję dla kobiet ceniących dobre krawiectwo interpretowane 
w awangardowy sposób. Całość minimalistycznej kolekcji, wykonanej ze starannie wyselekcjonowanych i jakościowych materiałów, utrzymana jest 
w czarno-szarych barwach wzbogaconych delikatnym dodatkiem soczystych kolorów oraz wyraźnym zwierzęcym printem.

Bohaterką kampanii jest Clara Chocomel, związana z niemiecką agencją RM Models. Zdjęcia stylem analogowym wykonał holenderski fotograf Daan Dam znany ze współpracy z markami Adidas Original czy magazynami INDIE 
i Material Girl.

Miejską sesję zrealizowaną na ulicach tętniącego życiem Berlina cechuje dynamiczna, codzienna konwencja podana w lekko trashowym wydaniu. Zestawienie elegancji ze stylem off-duty idealnie współgra z prostym, lecz kompletnie nie mdłym i wyrazistym stylem okryć wierzchnich The Wrap. Uwagę przykuwa szczególnie uniwersalność płaszczy – już na pierwszy rzut oka widać, że propozycje marki dobrze zagrają zarówno z eleganckim uniformem biurowym, jak i z niezobowiązującą stylizacją wieczorną.

The Wrap to polska marka charakteryzująca się zamiłowaniem do prostoty
 i funkcjonalności. Łącząc w sobie staranne wykonanie z ponadczasową użytkowością, oferuje projekty uniwersalne i pozasezonowe. Płaszcze odszyte 
z wysokogatunkowej wełny i przemyślana kolorystyka oddają główne przesłanie i charakter brandu – świadomą normalność dla wymagającego odbiorcy. Ubrania The Wrap wykonywane są ręcznie i dostępne 
w limitowanych edycjach. Od września można zakupić je w serwisie cloudmine.pl.