Jesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factory pokazuje w niej styl spędzających czas w przestrzeni miejskiej ludzi, będących oddanym swoim codziennym zajęciom. Spotkanie z przyjaciółmi, jedzenie z foodtrucków, przejażdżka rowerowa, a może randka na dachu starej kamienicy? W nowej kampanii zobaczyć można ludzi, którzy żyją rytmem miasta i czują się jego częścią.

Fotografie wykonała dwójka fotografów: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Zdjęcia zostały stworzone jako „stop-klatki” z życia, które zebrane w całość, tworzą historię o ludziach, mieście, relacjach, bliskości i radości. Stylizacje do kampanii przygotowane zostały przez Inę Lekiewicz, redaktor mody oraz stylistykę. Każda z nich podkreśla dużą rolę przestrzeni miejskiej w kształtowaniu modowych trendów.

Za pomocą właśnie takich ujęć chcemy pokazać, że najważniejsze jest wszystko to, co dzieje się po pracy, w czasie wolnym – rodzina, przyjaciele, pasje, miłość, sport. Jednym słowem wszystko, co nas uszczęśliwia. Factory kocha miejski styl, czyli modę, ale także sposób spędzania czasu i dzielenia się nim z innymi – mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe Neinver Polska.

Ogólnopolską kampanię można zobaczyć w czterech polskich miastach wszędzie tam, gdzie znajdują się centra outletowe Factory: w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Pomysłodawcy kampanii podkreślają, że powstałe zdjęcia mają oddawać wartości, którymi kieruje się marka – radość, pasję, bliskość, a także zamiłowanie do mody i własnego stylu.

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Produkcja: NEW ORDER
Stylizacje: Ina Lekiewicz (reprezentowana przez NEW ORDER)
Kreacja: Grupa Eskadra