Alexander Wang, to obecny dyrektor kreatywny marki Balenciaga. Jego nazwisko należy do najważniejszych we współczesnym świecie mody. Znakiem rozpoznawczym tego projektanta jest celowa niedoskonałość w wykończeniu, zabawa fakturą oraz łączenie elegancji z modą uliczną.

Sprzedaż ubrań i akcesoriów ruszy 6 listopada. Wtedy okaże się, czy kolekcja Alexandra Wanga przyciągnie do sklepów tłumy klientów. Czy będzie podobnie jak w przypadku współpracy z Stellą McCartney lub Isabel Marant, kiedy pod sklepami H&M’u ustawiały się gigantyczne kolejki, aby zdobyć coś ze specjalnych kolekcji.

Będzie to pierwsza współpraca H&M z tym amerykańskim projektantem. Należy jednak pamiętać, że poza pomysłem, inspiracją, czy stylem, produkt z sieciówki w kwestii jakości raczej na pewno będzie różnił się od tego co możemy dostać w butikach projektantów za dużo większe pieniądze.

Póki co jeszcze nie wiemy co Wang przygotował dla H&M. Oto wideo z jego kolekcji jesień-zima 2014.