Bar mleczny “Smakosz” ozdobił szaliki Pan tu nie stał

Szalik posiada elementy graficzne, które nawiązują do elewacji wyremontowanego baru mlecznego “Smakosz” w Gdyni. To nie pierwszy raz, kiedy zespół “Pan tu nie stał” zainspirował się architekturą projektując odzież.

Kolorowe szaliki z charakterystycznymi elementami budynków pojawiły się w ofercie “Pan tu nie stał” już kilka lat temu. Pisaliśmy o nich TUTAJ. Teraz do tego grona dołączył nowy.

Szalik wyróżnia logotyp nawiązujący do elewacji baru mlecznego “Smakosz” w Gdyni, który niedawno przeszedł metamorfozę. Budynek odmieniło stowarzyszenie Traffic Design, a elementy graficzne zaprojektowała Eugenia Tynna. Nasz artykuł o metamorfozie baru znajdziecie klikając TUTAJ.

Pan tu nie stał to marka założona przez Justynę Burzyńską i Maćka Lebiedowicza. W jej sercu leży tworzenie odzieży i akcesoriów, których główną inspiracją jest polskie wzornictwo z okresu PRL. Stąd też wzięła się nazwa ich biznesu, który powstał w 2006 roku. Ubrania, które sprzedaje marka szyte są z wykorzystaniem lokalnych materiałów i powstają w łódzkich szwalniach.


Szalik powstał w limitowanej wersji. Obecnie zostało ich nieco ponad 20 sztuk. Szalik można kupić w internetowym sklepie pantuniestal.com w cenie 89 zł. Nie jest dostępny w sklepach stacjonarnych. Szalik ma 213 cm długości i w 100 proc. wykonany został z bawełny.

Czytaj też: Gdynia | Modernizm | Architektura PRL | Brutalizm | whiteMAD na Instagramie

Artykuł o metamorfozie baru mlecznego znajdziecie TUTAJ.

Foto: Rafał Kołsut / Traffic Design, źródło: Traffic Design

Najpopularniejsze

najczęściej czytane artykuły