Szalik posiada elementy graficzne, które nawiązują do elewacji wyremontowanego baru mlecznego „Smakosz” w Gdyni. To nie pierwszy raz, kiedy zespół „Pan tu nie stał” zainspirował się architekturą projektując odzież.
Kolorowe szaliki z charakterystycznymi elementami budynków pojawiły się w ofercie „Pan tu nie stał” już kilka lat temu. Pisaliśmy o nich TUTAJ. Teraz do tego grona dołączył nowy.
Szalik wyróżnia logotyp nawiązujący do elewacji baru mlecznego „Smakosz” w Gdyni, który niedawno przeszedł metamorfozę. Budynek odmieniło stowarzyszenie Traffic Design, a elementy graficzne zaprojektowała Eugenia Tynna. Nasz artykuł o metamorfozie baru znajdziecie klikając TUTAJ.
Pan tu nie stał to marka założona przez Justynę Burzyńską i Maćka Lebiedowicza. W jej sercu leży tworzenie odzieży i akcesoriów, których główną inspiracją jest polskie wzornictwo z okresu PRL. Stąd też wzięła się nazwa ich biznesu, który powstał w 2006 roku. Ubrania, które sprzedaje marka szyte są z wykorzystaniem lokalnych materiałów i powstają w łódzkich szwalniach.
Szalik powstał w limitowanej wersji. Obecnie zostało ich nieco ponad 20 sztuk. Szalik można kupić w internetowym sklepie pantuniestal.com w cenie 89 zł. Nie jest dostępny w sklepach stacjonarnych. Szalik ma 213 cm długości i w 100 proc. wykonany został z bawełny.
Czytaj też: Gdynia | Modernizm | Architektura PRL | Brutalizm | whiteMAD na Instagramie
Artykuł o metamorfozie baru mlecznego znajdziecie TUTAJ.
Foto: Rafał Kołsut / Traffic Design, źródło: Traffic Design