BoConcept Pop-up Store na Warsaw Home 2019

Warsaw Home to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. W dniach 3-6 października 2019 odbędzie się 4 edycja targów.

Marka BoConcept jest obecna na targach od samego początku ich powstania, a jej stoisko zawsze ulokowane jest przy samym wejściu do głównej hali wystawienniczej. Także i w tym roku nie będzie inaczej, ekspozycję BoConcept będzie można zobaczyć w hali E (sekcja: Selected Furniture), stoisko 4.20.

Jak co roku, na powierzchni ponad 100m2, BoConcept przygotuje ekspozycję prezentującą cały przekrój asortymentu i funkcji oferowanych produktów. Odwiedzający zobaczą meble i dodatki do salonu, jadalni, sypialni, domowego biura i przedpokoju. Zaprezentowane zostaną największe bestsellery i ikony marki, a także produkty z najnowszej kolekcji 2020, takie jak: sofy, stoliki, fotele, stoły, krzesła, łóżka, bufety, witryny, łóżka, szafki nocne, komody, regały, biurka, lampy, dywany oraz dodatki dekoracyjne.


Podobnie jak ekspozycja w salonach firmy, tak i stoisko BoConcept Pop-up Store zostanie przygotowane tak, aby odzwierciedlało wnętrza skandynawskich domów. Miękkie materiały, świece, rośliny (Dom Roślin), zapach (Jo Malone London) i muzyka to nieodłączne elementy domowej atmosfery pełnej spokoju i relaksu, która zagości na stoisku. Będzie można poczuć prawdziwe duńskie hygge – filozofię wpisaną w DNA BoConcept.

Projektanci wnętrz

Na stoisku będzie można porozmawiać z Projektantami Wnętrz BoConcept o dostępnej od wielu lat i cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem Usłudze Projektowania Wnętrz. Ta bezpłatna usługa, polegająca na wykonywaniu projektów dla Klientów marki, poprzez indywidualne spotkania w salonie lub w domu Klienta, to jeden z największych symboli marki wyróżniającą ją na tle konkurencji. Bez względu na to, czy chodzi o prostą poradę przy wyborze koloru tapicerki nowej sofy, czy o projekt całego wnętrza – Projektanci Wnętrz BoConcept są zawsze gotowi aby wspólnie z Klientem znaleźć najlepsze rozwiązania.

B2B

Na stoisku marki będzie można zapoznać się z ofertą przeznaczoną dla rozwiązań biznesowych i miejsc użyteczności publicznej oraz porozmawiać ze specjalistą dedykowanym do kontaktów i rozwiązań B2B. To także wyjątkowa okazja aby zapoznać się narzędziami, które marka oferuje Projektantom Wnętrz i Dekoratorom.

Choć starannie wyselekcjonowany i spełniający najwyższe normy asortyment, skierowany dla rozwiązań B2B, to nowa część oferty i działalności BoConcept, to już od kilku lat z powodzeniem wdziera się w przestrzenie biznesowe. Biura, sale konferencyjne, restauracje, kawiarnie, hotele, apartamenty na wynajem, czy nawet kliniki i szpitale, to miejsca w których coraz częściej można spotkać produkty marki. Produkty, które w przestrzeń do pracy i użyteczności publicznej wprowadzają domowy spokój, ciepło i poczucie relaksu.

Karim Rashid

Marka BoConcept współpracuje z najbardziej uznanymi projektantami w Danii i poza nią. Wszyscy są wielokrotnie nagradzanymi specjalistami, dla których wspólną definicją świetnego projektu jest elegancki, dobrze przemyślany produkt, będący znakiem naszych czasów i poprawiający komfort życia. Nazwiska takie jak Morten Georgsen, Henrik Pedersen, ARDE, Anders Nørgaard, Frans Schrofer czy Oki Sato to autorzy wielu cenionych i znanych produktów BoConcept.

Karim Rashid

Jedno z najbardziej gorących nazwisk w świecie designu i autor nagradzanych produktów BoConcept, będzie gościem specjalnym 4 edycji targów Warsaw Home 2019. Karim Rashid, bo o nim mowa, to jeden z najbardziej kreatywnych projektantów swojego pokolenia. Jego imponujące portfolio to ponad 3000 projektów w produkcji poczynając od mebli i dodatków, a kończąc na luksusowych wyrobach i kompletnych aranżacjach wnętrz. Dla Karima funkcjonalizm i minimalizm to podstawa, ale równie ważne jest kreowanie doznań i zapewnianie najwyższego komfortu. Takie podejście nazywa „zmysłowym minimalizmem”.

Na stoisku marki będzie można zobaczyć projekty Karima Rashida dla BoConcept, takie jak: laureat nagrody Red Dot Award – zestaw mebli do jadalni Ottawa w nowym fornirze w kolorze ciemnego dębu, wyjątkowo elastyczną i wielozadaniową serię sof modułowych Ottawa, oraz jedną z gwiazd nowej kolekcji 2020 – serię Chelsea.

Magazyn whiteMAD jest partnerem medialnym stoiska BoConcept Pop-up Store.

fot. BoConcept