Pandemia koronawirusa w Europie powoli zwalnia, dzięki czemu restauratorzy przygotowują się do przyjmowania pierwszych klientów. Mimo, że wirus jest w odwrocie, zarządcy lokali gastronomicznych nadal muszą przestrzegać obostrzeń związanych z reżimem sanitarnym. Jak sobie z tym radzą? Różnie. Jednak trzeba przyznać, że sieć fast-foodów Burger King radzi sobie w naprawdę pomysłowy i zabawny sposób. Zobaczcie najnowszą kampanię RTM’ową, w której sieć Burger King dba o dystans społeczny swoich klientów. 

Burger King to znana na całym świecie sieć restauracji typu fast-food, której znakiem rozpoznawczym jest papierowa korona, rozdawana najmłodszym gościom Królestwa Burgerów. W ramach nowej akcji marketingowej organizowanej w Niemczech, sieć zapowiedziała, że będzie rozdawać gościom niemieckich lokali 2-metrowe sombrera inspirowane kultową koroną. Dzięki niej klienci sieci będą mogli zachować wymagany dystans społeczny, a jednocześnie wyglądać jak prawdziwy Król Burgerów.

Burger King dba o dystans społeczny także we Włoszech, które zostały najmocniej dotknięte pandemią koronawirusa. Akcja miała miejsce w niektórych włoskich lokalach sieci Burger King, w których pojawiła się nowa pozycja w menu – burger z potrójną cebulą. Według autorów tego projektu, po zjedzeniu nowego, cebulowego burgera nikt o zdrowych zmysłach (i zdrowym nosie) nie zbliży się do Ciebie na mniej niż 2 metry.

Czytaj też: Ciekawostki | Restauracja  | Gadżety | Opakowania | Wydarzenia  | Koronawirus

źródło: designboom.com / Burger King