Po entuzjastycznym przyjęciu Plant-based Whopper, Burger King we współpracy z The Vegetarian Butcher powiększa swoją roślinną rodzinę o nuggetsy. Chrupiące na zewnątrz, delikatne i soczyste w środku można już od dziś zamawiać na wynos lub online we wszystkich restauracjach Burger King na terenie Polski.
Roślinne nuggetsy, podobnie jak te oryginalne z kurczaka, są chrupiące na zewnątrz, a delikatne i soczyste w środku. Złocista, panierka otacza delikatne nuggetsy na bazie soi, co daje wyjątkowe doznania smakowe.
Nowa wege propozycja Burger King powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji. Plant-based nuggetsy to smaczna alternatywa dla wszystkich, zwłaszcza dla tych którzy chcieliby zastąpić mięso zwierzęce, nie rezygnując przy tym z niezrównanego smaku kultowych nuggetsów z kurczaka.
Innowacyjność jest jednym z najważniejszych zobowiązań Burger King wobec gości. Marka nie od dziś odpowiada na konsumenckie trendy, zapewniając w menu opcje, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom gości. Jednocześnie nie zaprzestaje pracy nad rozwojem oferty opartej na roślinach. – W Burger King zawsze stawiamy naszych gości na pierwszym miejscu i stale szukamy możliwości zapewnienia im nowych smacznych alternatyw – podkreśla Zuzanna Kilar, brand manager Burger Burger King Polska. – Dlatego od dziś mamy szczególną przyjemność zaproponować naszym gościom restauracji BK w Polsce nuggetsy na bazie roślin. Ci, którzy mieli możliwość ich spróbowania i porównania z tymi z kurczaka, uważają, że są równie pyszne. Naprawdę warto to sprawdzić! – dodaje.
Recepturę nowych roślinnych nuggetsów, podobnie jak Plant-based Whopper, Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. – Cieszymy się, że możemy rozszerzyć współpracę z naszymi kolegami z Burger King i razem stworzyliśmy produkt, który z pewnością goście tej sieci pokochają – mówi Hugo Verkuil, dyrektor generalny firmy The Vegetarian Butcher. – Nuggetsy są miękkie i soczyste w środku, chrupiące i złociste na zewnątrz. To pyszna roślinna alternatywa dla wszystkich, którzy chcą ograniczyć spożycie mięsa zwierzęcego – dodaje.
Nowa pozycja w menu Króla Burgerów wzmocni alternatywy oparte na roślinach i będzie występowała obok ikonicznych ofert Burger King, takich jak grillowany w ogniu Whopper, albo jako alternatywa lub dodatek.
Nowość Burger King wspiera kampania w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. W ramach działań, zaplanowano m.in. ciekawe aktywacje konsumenckie dla wielbicieli zielonych smaków.
Zobacz również: Ekologia | Rośliny | Restauracja |