Butik Burberry na wyspie Jeju to prawdziwa gratka dla koneserów mody i architektury. Najnowszy pop-up store brytyjskiego domu mody powstał na największej wyspie wchodzącej w skład Korei Południowej. Wyspa Jeju ( lub jak kto woli Czedżu) to znana z niesamowitych krajobrazów wulkaniczna wyspa, która jest chętnie odwiedzana przez bogatych gości z całej Azji. Teraz turyści będą mogli podczas urlopu odwiedzić nowy butik Burberry.

Brytyjska marka modowa Burberry stworzyła na wyspie Jeju w Korei Południowej pop-up store, który odzwierciedla otaczające ją pasmo górskie, aby zaprezentować swoją najnowszą kolekcję odzieży wierzchniej.

Położony u podnóża gór Halla na wyspie Jeju, pop-up store o nazwie „The Imagined Landscapes Jeju” jest częścią nowo powstającej serii sklepów Burberry wyłącznie z odzieżą wierzchnią na całym świecie. Butik Burberry na wyspie Jeju wykonany jest ze sklejki, drewna i odbijającego światło poliwęglanowego materiału, który po spolerowaniu daje efekt lustrzanego odbicia. Projekt ma łączyć naturę z nowoczesnością i współczesną tożsamością marki.Pofałdowana fasada budynku ma przypominać linie konturowe narysowane w celu wskazania wysokości na mapach topograficznych.

„Jego kształt i odbijające światło powierzchnie płynnie łączą się z pięknym naturalnym otoczeniem, położonym u stóp majestatycznej góry Halla. Górzysty teren jest reinterpretowany z nowoczesnością, ponieważ ta fantazyjna struktura jest rzeźbiona przez architektoniczne linie konturowe inspirowane mapami” – mówią przedstawiciele domu mody 

Po wejściu do środka klienci wchodzą do pomieszczenia, w którym wyświetlana jest kampania odzieży wierzchniej marki oraz prezentowane są prace trzech artystów cyfrowych: Maotik, Cao Yuxi i Jiayu Liu.

W drugim pomieszczeniu znajduje się kolekcja sezonowych płaszczy i kurtek domu mody. Wśród nich znajdują się wełniane płaszcze, kurtki puffer z kapturem i trencze w charakterystycznych dla Burberry beżowych i czarnych kolorach.

W ostatniej sali zwiedzający otoczeni są ekranami, na których wyświetlane są interaktywne filmy o tematyce plenerowej autorstwa trzech artystów. Film Maotik „Infinite Landscapes” śledzi ruchy widzów, wykorzystując ich zachowanie do stworzenia komputerowo wygenerowanych krajobrazów wyświetlanych na ekranie.

Klienci mogą również dostać się na taras widokowy na szczycie budynku The Imagined Landscapes za pomocą zewnętrznych schodów, które przecinają konstrukcję. Z platformy widokowej rozciąga się panoramiczny widok na górę Sanbang, która również znajduje się na wyspie, oraz na otaczające ją morze.

Czytaj też: Butik  | Architektura | Ciekawostki | Elewacja | Moda | Podróże | whiteMAD na Instagramie

źródło / zdjęcia: Burberry / https://www.burberry.com