Izrealski artysta Peddy Mergui okrył produkty spożywcze opakowaniami z logo znanych marek. Niestety nie kupimy ich w sklepie, są one częścią wystawy “Wheat is wheat is wheat”.

Wystawę od czerwca można oglądać w Muzeum rzemiosła i wzornictwa w San Francisco. Wśród zgromadzonych produktów znalazły się eleganckie, czarne pudełka, białe i błękitne pojemniki. Wszystkie z logo znanych marek: Nike, Tiffany, Gucci, Apple. Opakowania z łatwością można powiązać z konkretną marką. Artysta postarał się o to, aby na przykład Mleko od Apple wyróżniało się kojarzonym z tą firmą minimalizmem.

Marka Nike zdobi geometryczne opakowanie pomarańczy, Louis Vuitton znalazł się na folii okalającej… salami, Tiffany to naturalny jogurt, natomiast kilogramowe opakowanie mąki ozdobiono marką Prada. Szkoda, że takie produkty można zobaczyć tylko w galerii sztuki, chętnie widzielibyśmy je na półkach sklepów robiąc codzienne zakupy!