Kilka dni temu pisaliśmy o kolekcji dodatków Fendi, które swym wyglądem nawiązują do motywu gry Angry Birds (CZYTAJCIE TUTAJ). Okazuje się, że świat komputerowych gier i mody ostatnio przenika się coraz częściej. Zapraszamy na cykl opowieści „Fashion and Games”.

Tak, tak dobrze widzicie. Moda i gry to wcale nie oksymorony. Nie oznacza to oczywiście, że stereotypowy geek zakończył swój żywot w kulturze. Wręcz przeciwnie, ma się dość dobrze – nosi poplamioną i spraną czarną koszulkę z logotypem Star Wars, wielkie niemodne okulary oraz przetarte jeansy. Do jego czoła przyklejają się tłuste włosy, gdyż w obliczu nieskończoności misji Final Fantasy w trybie multiplayer czy kolejnego odcinka Teorii Wielkiego Podrywu, nie ma czasu na prysznic.

Nie zmienia to jednak radosnego faktu, że coraz większa część przemysłu związanego z modą i designem zaczęła dostrzegać nową postać gracza. Fashion Player to osoba, która, wbrew stereotypom, interesuje się szeroko pojętym designem i nowinkami technicznymi. Ujmując to jeszcze prościej: gracz interesuje się trendami. Lubi się fajnie ubrać i dobrze zjeść. Zwraca uwagę na detale i otaczający go świat (jest to z pewnością nawyk wyniesiony z wirtualnego świata gier, gdzie wizualny aspekt środowiska gry decyduje często o być albo nie być nawet najbardziej „grywanych” produkcji). Nie zadowala go byle co, bo często pracuje w branży medialnej czy IT. Co najważniejsze, marka dla marki to dla niego stanowczo zbyt mało. Przykładem niech będą tzw. smart watch’e. Ten od zapomnianej już nieco Motorolli, która stanowczo zbyt późno dostrzegła, że warto było inwestować w technologie dla smartfonów, czyli Smartwatch Motorolla Moto 360, przynajmniej na razie wśród graczy bije na głowę iWatch od Apple’a. Powód? Funkcjonalność, software, prostota w designie oraz cena.

W idealnym świecie ‘Fashion Player’ ma na sobie ubrania-perełki od Marvel inspirowane komiksami Marvela, dodatki z kolekcji QuTweet (Angry Birds) od Fendi, Motorollę Moto 360 na nadgarstku, Chucki Taylor’y z Super Mario Bros’em na stopach. Do tego wszystkiego ma poczucie humoru, fajne tatuaże i jak się bardzo postara, napisze świetną Appke dla Visual Merchandiserów.

(justDżejn)

To dopiero intro. Wkrótce więcej materiałów o związkach świata mody i komputerowych gier.