COS debiutuje na Nowojorskim Tygodniu Mody

Marka COS ogłasza, że po raz pierwszy weźmie udział w Nowojorskim Tygodniu Mody. Czerpiąc inspiracje ze światowych metropolii COS chce oddać hołd różnorodnym i twórczym społecznościom Nowego Jorku.

Wraz z ogłoszeniem udziału w nowojorskim tygodniu mody, marka zaprezentowała pierwsze zdjęcia kampanii wizerunkowej na sezon jesień-zima 2022. Na zrealizowanych w Nowym Jorku fotografiach Maria Sorrentiego wystąpiła amerykańska modelka Paloma Elsesser oraz aktorka i producentka Natasha Lyonne.

Pokaz COS jest zaplanowany jako część oficjalnego kalendarza tygodnia mody, organizowanego przez Council of Fashion Designers of America – Radę Projektantów Mody Ameryki i odbędzie się 13 września o godz. 14:00 czasu lokalnego (20:00 czasu polskiego). Transmisja na żywo będzie dostępna na stronie cos.com.

Steven Kolb, prezes Council of Fashion Designers of America, komentuje: „W każdym sezonie tworzymy oficjalny harmonogram, który jest odzwierciedleniem współczesnej kreatywności. Cieszymy się, że w tym sezonie do tego grona dołączyła marka COS. Dla globalnych marek, które chcą nawiązać kontakt z nowojorską kulturą i liczną amerykańską publicznością NYFW jest naturalnym miejscem do pokazania swojej twórczości”.

O marce
COS to marka mody inspirowanej współczesną kulturą i sztuką. W siedzibie w Londynie tworzy projekty, które słyną z nowoczesnych interpretacji klasyki i kolekcji, których elementy trwają przez wiele sezonów. Z dążenia do najwyższej jakości i zaangażowania w zrównoważony rozwój rodzi się wyjątkowe podejście COS do projektowania: unikalne połączenie funkcjonalności i stylu. Elementy eksperymentalnego wzornictwa i innowacje materiałowe regularnie podlegają zmianom, by nieustannie oferować najnowocześniejszą modę i odpowiedzialnie korzystać z materiałów: pochodzących z recyklingu, odnowionych lub pozyskanych w zrównoważony sposób.

Zobac również: Moda | Pokaz mody | Kolekcja