COS przedstawia kolekcję Love for all, stworzoną z okazji Miesiąca Dumy 2022.

Love for all to trzy limitowane serie projektów, które powstały we współpracy z twórcami i twórczyniami przynależącymi do społeczności LGBTQIA+. Kai-Isaiah Jamal tworzy poezję performatywną, realizuje się w modelingu i działa na rzecz widoczności osób transpłciowych. SOKO to wokalistka, muzyczka oraz nagradzana aktorka, a Zipeng Zhu – artysta i dyrektor kreatywny.

Ekskluzywna kolekcja posiada unikalne cechy każdego z trojga talentów, celebrując ich style i indywidualności. Z ponadczasowymi, neutralnymi płciowo koszulkami COS jako płótnem. Zipeng Zhu w autorskim typograficznym stylu stworzył tęczowy napis “LOVE”, a SOKO nawiązała do muzyki – i jej potężnego hymnu do dumy, utworu “Oh, To Be a Rainbow!”. Na trzecim projekcie koszulki – dostępnej również jako bluza z długim rękawem – Kai-Isaiah Jamal przedstawia oryginalny wiersz. Językiem opisuje doświadczenia, które trudno uchwycić.

W kampanii kolekcji, autorstwa artystki i fotografki mody Collier Schorr, gwiazdy kolekcji występują wspólnie z przyjaciółmi i przyjaciółkami, partnerami i partnerkami oraz rodziną. Poprzez tę współpracę, COS kontynuuje wsparcie społeczności queer oraz działalności charytatywnej. 100% zysków uzyskanych ze sprzedaży kolekcji specjalnych zostanie przekazanych organizacjom, które podnoszą świadomość współczesnych problemów związanych z prawami człowieka.


Trzeci rok z rzędu, COS przekaże darowiznę organizacji Kaleidoscope Trust. “Jesteśmy bardzo dumni i dumne, że możemy kontynuować współpracę z COS – ważnym i imponującym przykładem bliskiej współpracy marek z takimi organizacjami jak nasza. Praca Kaleidoscope Trust wymaga współpracy: osobom broniącym praw człowieka w całej Wspólnocie Narodów zapewniamy środki i wsparcie, których potrzebują, aby trwale zmienić życie społeczności LGBT+. Współpracujemy też z takimi podmiotami jak COS, które dzielą się z nami swoimi zyskami, produktami i zasięgami, umożliwiającymi naszą pracę. Wciąż odpowiadamy na potrzeby organizacji i aktywistów społeczności LGBT+ w całej Wspólnocie Narodów, a wsparcie, które tak hojnie oferuje COS, daje nam i naszym partnerom pewność, że możemy iść dalej w stronę zmian,” mówi Phyll Opoku-Gyimah, dyrektorka wykonawcza Kaleidoscope Trust.

W tym roku COS po raz pierwszy współpracuje z Choose Love. To brytyjska organizacja, która na całym świecie wspiera osoby z doświadczeniem migranckim i uchodźczym. Napędza ją wizja stworzenia świata pełnego miłości i sprawiedliwości dla wszystkich. “Jesteśmy zachwyceni i zachwycone, że COS wspiera nas w tegorocznym Miesiącu Dumy. To dla nas absolutny zaszczyt, że możemy pomagać w zapewnianiu opieki i wsparcia osobom ze społeczności LGBTQIA+ w sytuacji uchodźstwa i migracji, w tym dotkniętym kryzysem w Ukrainie. Dzięki tej pięknej kampanii możemy pracować dalej. Na świecie jest tak wiele niesprawiedliwości, ale wierzymy, że, gdy wybieramy miłość dla każdego, razem czynimy świat lepszym,” mówi Philli Boyle, założycielka Choose Love.

KAI-ISAIAH JAMAL 

Kai-Isaiah Jamal realizuje się w sztuce słowa mówionego, performansu i modelingu. Angażuje się w aktywizm na rzecz widoczności osób transpłciowych, wykorzystując Instagram jako narzędzie do czynienia dobra. Używa anglojęzycznych zaimków they / them. Kai czerpie ze swoich osobistych doświadczeń jako kolorowa osoba trans, zmagająca się z dysforią, migracją i niepewnością. Wielkie, uniwersalne tematy porusza w formie internetowej poezji, wciągając publiczność – nas – w swoją sztukę. Dowodzi, że bycie człowiekiem oznacza odczuwanie wszystkich z emocji.

Performens i poezja, które tworzy Kai, są jednocześnie wstrząsające i powszednie. Często występując z łóżka, Jamal w swojej twórczości czerpie z klasycznej literatury, tekstów piosenek, popkultury, neologizmów, slangu i mowy internetowej. Płynnie łączy słownictwo z biegunów języka. Kai skupia się na podkreślaniu marginalizowanych głosów i perspektyw. W pisaniu i aktywizmie rzuca światło na opowieści osób trans, queer, czarnych i pochodzących z klasy robotniczej. Dla wielu z nich, Kai należy do bohaterskich internetowych talentów, które podnoszą na duchu i mobilizują nie tylko swoje społeczności. Wyjątkowe połączenie kultury memów, performansu i oddolnego aktywizmu sprawiają, że każda publiczność czuje się słyszana.
@kai_isaiah_jamal

 

ZIPENG ZHU

Zipeng Zhu jest artystą, projektantem, dyrektorem artystycznym, ilustratorem i animatorem z Nowego Jorku. I każdy swój dzień przemienia w musical. Jest jednym z laureatów konkursu dla profesjonalistów branży kreatywnej Art Directors Club Young Guns 13. Został też wyróżniony jako New Visual Artist magazynu Print oraz nagrodzony w studenckim konkursie The One Show Young Ones. Prace Zipenga były wystawiane na całym świecie. Teraz prowadzi własne studio kreatywne Dazzle Studio, ma sklep z upominkami Dazzle Supply i dzieli się olśnieniami.
@zzdesign

SOKO

W 2012 roku SOKO zadebiutowała długogrającym albumem “I Thought I Was An Alien”. Utwór “We Might Be Dead by Tomorrow” pojawił się w krótkometrażowym filmie Tatii Pilievej “First Kiss”. Po tym, jak wideo stało się viralem, piosenka weszła do pierwszej dziesiątki listy Billboard Hot 100 i znalazła się na szczycie listy Billboard Streaming Songs. Drugi album SOKO, “My Dreams Dictate My Reality”, został wydany w 2015 roku i umieścił artystkę na okładkach magazynów. Na płycie znalazły się takie utwory jak “Who Wears the Pants??” oraz “Monster Love” i “Lovetrap”, w których wystąpił Ariel Pink. SOKO współpracowała również z takimi artystami jak Beach Fossils i The Brian Jonestown Massacre. W 2020 r. wydała album “Feel Feelings”. Obecnie pracuje w studiu nad kolejnym nagraniem.

Jako aktorka, SOKO zagrała w odcinku serialu BJ Novaka “The Premise”, oryginalnej produkcji Hulu, wydanej pod koniec 2021 roku. Jej film “Mayday” miał premierę na festiwalu Sundance 2021 oraz został wydany przez Hulu i Magnolia Pictures. Dwukrotnie nominowana do Cezara, za główną rolę we francuskim filmie “Tancerka” oraz występ w “Początku”, SOKO ostatnio wystąpiła m.in. w “Dobrym człowieku”.
@SOKOthecat

 

KALEIDOSCOPE TRUST

Kaleidoscope Trust to brytyjska organizacja charytatywna działająca na rzecz przestrzegania praw człowieka. Jej wizją jest świat wolny, bezpieczny i równy dla osób ze społeczności LGBT+. kaleidoscopetrust.com
@kaleidoscope_t

CHOOSE LOVE

Organizacja Choose Love robi wszystko, by wspierać osoby dotknięte doświadczeniami uchodźstwa i migracji na całym świecie. Działania organizacji dotarły do ponad 1,8 miliona osób w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz na granicy USA i Meksyku. Głównym celem Choose Love jest finansowanie oddolnych organizacji wspierających uchodźców i uchodźczynie LGBTQIA+ i osoby ubiegające się o azyl. Prowadzone przez osoby z odpowiednim doświadczeniem życiowym, jednostki te zapewniają zakwaterowanie, pomoc prawną, szkolenia zawodowe, wsparcie psychologiczne, spotkania integracyjne, ubrania, żywność i wiele innych zasobów. Wszystko, co robi Choose Love opiera się na wizji świata, który codziennie wybiera miłość i sprawiedliwość dla wszystkich. choose.love
@chooselove

Kolekcja Love for all będzie od czerwca dostępna na całym świecie na cos.com oraz w wybranych sklepach COS.

Zobacz również: Moda | Edytorial | Projektant | Kolekcja

 

Najpopularniejsze

najczęściej czytane artykuły