Dobrze zaprojektowana SIŁA światła. AQForm na targach Warsaw Home

Nieodłącznym elementem dobrego wnętrza jest dobre światło. Kiedy dzienne już nie wystarcza, z pomocą przychodzą oprawy oświetleniowe. Minęły czasy, kiedy do wieczornego czytania książek wystarczała lampa kupiona w pobliskim sklepie z oświetleniem. Na szczęście teraz możemy to kontrolować, a wybór oświetlenia do własnego mieszkania nie pozostawiać woli przypadku. Niech będzie to świadomy i jak najlepszy wybór. To właśnie o świadomych użytkownikach myśleli twórcy polskiej marki AQForm Lighting Solutions, którzy zaprezentowali swoje najlepsze oprawy na targach Warsaw Home 2018.

Targi Warsaw Home to jedno z najważniejszych takich wydarzeń w Polsce. Poświęcone jest wyposażeniu wnętrz. Pierwsza edycja Warsaw Home odbyła się w 2016 r. Za nami trzecia edycja, podczas której można było odwiedzić stoisko marki AQForm. Motywem przewodnim tej edycji była „siła”.

Każdy, kto odwiedził stoisko AQForm mógł poznać, w czym tkwi siła światła i jak nią sterować. Światło daje wiele możliwości, zarówno projektantom jak i użytkownikom. Producent umożliwił zajrzenie do wnętrza oprawy oświetleniowej, a tam mogliśmy przekonać się, że nawet najdrobniejszy jej element został dokładnie przemyślany. Dodatkowo można było zobaczyć, jak na przestrzeń wpływa temperatura barwowa oraz czym jest często wspomniane CRI>90.

Czekaliście na designerskie nowości? Dla gości odwiedzających targi AQForm przygotowało ekspozycję najnowszych modeli – od kinkietów, przez efektywne i efektowne oświetlenie ogólne aż do wyspecjalizowanych rozwiązań o znacząco obniżonym olśnieniu. Nie zabrakło też najbardziej znanych pozycji, które zbierają nagrody na licznych branżowych konkursach projektowych. Przykładem jest oprawa equilibra BALANS, która zachwyciła jury konkursu Red Dot 2015. Oprawa zdobyła też nagrodę w konkursie Special Mention German Design Award 2017.

AQForm po raz pierwszy w Polsce pokazało się w nowej odsłonie – zarówno nowa nazwa, logotyp, jak i cała kolorystyka firmy. Ma to związek ze zmianami jak zaszły w marcu tego roku, kiedy marka przeszła rebranding.