INEA, czyli „Dobrzy ludzie od internetu” kontynuują zmiany, których celem jest wyniesienie obsługi klienta na nowy, wyższy poziom. Naturalnym krokiem dla wielkopolskiego lidera usług telekomunikacyjnych stało się tym samym odświeżenie aranżacji wnętrz swoich salonów. Do współpracy zaproszono projektantów z mode:lina, którzy przygotowali dla INEA zupełnie nową odsłonę przestrzeni jednego z poznańskich salonów, a wraz z nią zestaw standardów dla wszystkich nowych placówek. 

INEA dostarcza usługi internetowe oraz telefoniczne do ponad ćwierć miliona mieszkańców Wielkopolski i jest jednym z liderów internetu światłowodowego w Polsce. W sierpniu 2017 roku INEA przeszła kompleksowy rebranding, nad którego stworzeniem i wdrożeniem czuwała agencja Minima Advertising People. Tworząc nowy wizerunek, postawili oni na pracowników frmy, którzy codziennie dbają o to, żeby wszyscy klienci mieli dostęp do jak najlepszych usług. Przygotowana strategia pokazuje zaangażowanie i troskę „dobrych ludzi od internetu” o każdego klienta oraz to, że INEA to przede wszystkim młodzi, pełni pasji i optymizmu ludzie. 


N o w y salon INEA w Poznaniu zaskakuje już od wejścia. Wnętrze zdecydowanie zrywa z dotychczasowymi schematami punktów obsługi klienta i łączy w sobie stylistykę miejskiej kawiarni oraz baru. Obecnie to mniej formalna i bardziej swobodna przestrzeń dla gości, która niczym nie przypomina typowych, „pudełkowych” punktów obsługi klienta. Głównym celem było stworzenie przyjaznej atmosfery, miejsca, które kojarzy się komfortem, wygodą, zapachem dobrej kawy. Centralnym punktem salonu jest duża lada, która swoją stylistyką przypomina bar. Zniknęły zamknięte stanowiska, które zamieniły się w kawiarniane stoliki, wygodne fotele w showroomie, czy obszerną miękką sofę zwieńczoną neonem INEA. 
Wiodącą rolę w projekcie odegrało połączenie materiałów dotychczas rzadko wykorzystywanych w typowych salonach obsługi klienta. Wnętrze pełne drewna, luster i wiszących lamp w zderzeniu z betonowymi ścianami oraz odkrytymi instalacjami nadało salonowi rozpoznawalny charakter, stworzyło jego klimat. Zaproponowane przez mode:lina rozwiązania wytyczyły nowy kierunek w projektowaniu salonów INEA, które wynoszą poziom obsługi klienta INEA na zupełnie inny poziom. 

Design: mode:linaTM
Zespół: Paweł Garus, Jerzy Woźniak, Kinga Kin
Zdjęcia: Patryk Lewiński
Komunikacja: Minima Advertising People