Druga część letniej kolekcji Cheeky Monkey to zestawy stworzone na plażę inspirowane wybrzeżem Bałtyku, jego miękkim piaskiem i pachnącym wolnością powietrzem. Stworzone dla długich spacerów w stronę zachodzącego słońca oraz leniwego wpatrywania się w horyzont.

Oprócz szortów z wysokim stanem i topu Bora Bora w nowej odsłonie kolorystycznej, do mini kolekcji SUPER HIT dołączyła koszula i szorty Shamal. Zestaw będący wariacją na temat popularnego wśród surferów i bywalców wybrzeża poncho, pozwalający ukryć się przed chłodnym wiatrem. Uszyty z miękkiej,
niemal ręcznikowej bawełny organicznej. Kolekcję zamyka Taku, boho koszula z ekologicznego muślinu wykończona frędzlami.

Swoją najnowszą kampanią Cheeky Monkey pokazuje, że po „dolce vita” nie trzeba jechać do Portofino czy Sorrento. Wypoczywać zgodnie z tą filozofią można z powodzeniem w Polsce, na przykład na półwyspie helskim, gdzie linię brzegową Morza Bałtyckiego chronią gwiazdobloki – charakterystyczne betonowe
elementy, które zostały tłem sesji zdjęciowej. Justynę Michalską sfotografowała Agata Schreyner-Pregłowska, o wizaż zadbała Basia Niezbecka, a stylizacje uzupełniła biżuteria Ani Kruk, okulary od Optyk Bloch i kapelusz Paris+Hendzel.

O marce:

Cheeky Monkey to ukłon w stronę naszej planety i mody zrównoważonej. Polska marka, która oferuje klasyki
z twistem, czyli coś co reprezentuje własny styl i nieco buntowniczą naturę założycielek – Katarzyny
Węglewskiej i Magdaleny Illukiewicz. Trochę przeskalowane, łatwe w noszeniu i wykonane z najwyższej
jakości, przyjaznych środowisku, certyfikowanych materiałów.

Zobacz również: Kolekcja | Moda | Fotografia | Edytorial