Ma zaledwie 40 m kw i już zdobył tytuł najpiękniejszego stoiska targowego. Zobaczcie, co stworzyli architekci z poznańskiej pracowni mode:lina dla firmy Fructoplant.

Fructoplant to jeden z czołowych polskich producentów i dostawców roślin do sieci handlowych. Firma swoje doświadczenie wyniosła ze szkółek rodzinnych, a nowoczesne podejście do biznesu realizuje w obszarach sektora hobby branży ogrodniczej. Najlepsze tradycje firmy starano się zaprezentować w nowym stoisku targowym, które zaprojektowane zostało przez architektów z pracowni mode:lina.

Projektanci stworzyli pawilon, którego wygląd wynika z trzech różnych funkcji. Ważnym jego elementem jest główna strefa, którą stanowi swego rodzaju ścieżka edukacyjna ilustrująca kolejne etapy szczepienia drzewek. Lewa, otwarta strona stoiska stanowi z kolei atrakcję dla zwiedzających. To właśnie w tym miejscu, na dużym stole umieszczono drzewka. Rośliny te są na bieżąco szczepione i wręczane gościom targowym jako pamiątka oraz wizytówka firmy. Dla klientów biznesowych przewidziano nieco bardziej zamkniętą strefę z funkcją mini-kawiarni.

Ażurowa konstrukcja pawilonu to nawiązanie do kształtu młodych drzewek. W ten sposób projektanci określili rozpoznawalną formę pawilonu oraz rozdzielili każdą ze stref. Pawilon można było zobaczyć na własne oczy na Międzynarodowych Targach Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA 2016, zdobywając tam nagrodę Acanthus Aureus za najlepsze stoisko.

Nazwa projektu: Stoisko targowe Fructoplant
Projekt: mode:lina™ (Paweł Garus, Jerzy Woźniak)
Lokalizacja: Poznań
Powierzchnia: 40 m kw
Zdjęcia: Patryk Lewiński, Jerzy Woźniak