Ekskluzywna kolekcja kosmetyków Estee Lauder od Victorii Beckham

Kiedy 15 sierpnia Victoria Beckham za pośrednictwem swojego kanału na Instagramie opublikowała informację o kolaboracji projektantki z amerykańskim koncernem Estée Lauder, świat mody wstrzymał oddech. Jednocześnie na jej profilu pojawił się film instruktażowy, w którym Victoria zdradza sztuczki i porady na temat swojego make up’u.

Niecałe trzy tygodnie później, 4 września, do sieci trafiła informacja na temat limitowanej kolekcji, która składa się z czterech zestawów, każda dedykowana miastom związanym bezpośrednio z kreatorką. Londyn – miasto z którego pochodzi projektantka, Los Angeles – miasto w którym mieszka, Nowy Jork – miasto, w którym Beckham ma swoje biura i pokazuje swoje kolekcje w trakcie Nowojorskich Tygodni Mody i wreszcie Paryż, czyli miasto będące modową ikoną. Każdy zestaw składa się z czterech lub pięciu kosmetyków, które oddają charakter danego miasta.

Inspiracją do stworzenia luksusowego opakowania w złotym odcieniu posłużyło pudełko z lat 50. znalezione w archiwach Estée Lauder przez samą projektantkę. Dodatkowo niektóre opakowania zdobią kropki, które są znakiem rozpoznawczym marki – kropki pojawiają się na witrynie flagowego butiku Victorii Beckham na Dover Street w Londynie.

13 września w nowojorskim Bergdorf Goodman odbyła się prezentacja make-up collection Victorii Beckham, w której mieliśmy zaszczyt wziąć udział. W trakcie ekskluzywnego spotkania z fanami i właścicielami galerii, Joshem Shulmanem i Lindą Fargo, projektantka wyznała, że od zawsze chciała stworzyć własną linię kosmetyków. Przez wiele lat kolekcjonowałem kosmetyki, zawsze mieszałam kolory do momentu, aż otrzymałam to co chciałam otrzymać. Wierzę, że wraz z tą kolekcją stworzyłam wiele opcji, które potrzebuje każda kobieta w swojej kosmetyczce. Dla kobiety, która się maluje, to jest właśnie to, czego potrzebuje – powiedziała Victoria Beckham.

Nowojorska edycja składa się z palety sześciu cieni do powiek, pomadki do ust, błyszczyka do ust oraz cienia foliowego do oczu. Kolekcja do sprzedaży trafiła 1 października.

 

(daniel matejczyk)