EY się zmienia. Nowa przestrzeń biurowa pozwala na dopasowanie do różnych stylów pracy. Firma doradcza EY zakończyła realizację autorskiego konceptu „Workplace of the Future”.
Jego celem było stworzenie nowoczesnego środowiska pracy, które ułatwia pracę zespołową, świadczenie usług na najwyższym poziomie oraz pozyskiwanie najlepszych specjalistów na rynku pracy. To już druga zmiana przestrzeni w minionych dziesięciu latach, zaprojektowana wspólnie z firmą Massive Design.
W samym tylko warszawskim biurze w miejscu 144 gabinetów i w sumie na 12 tys. m.kw. powstały miejsca do pracy indywidualnej i grupowej wyposażone w smartboardy i nowoczesny sprzęt do telekonferencji. Teraz w biurze dominują otwarte i jasne przestrzenie oraz nowoczesne wzornictwo. Pracownicy mogą się zrelaksować w pomieszczeniach z grami tzw. playroomach czy dużych, przestronnych kuchniach.
Projekt nowej odsłony biura powstał w oparciu o przeprowadzone badania funkcjonowania i przy współudziale wielu grup roboczych. Zadaniem architekta z Massive Design było połączenie tych indywidualnych wymagań w spójną całość, zgodną z generalną koncepcją klienta „Workplace of The Future” i wizją estetyczną odzwierciedlającą wartości, jakie reprezentuje marka EY. Wymagało to z jednej strony kompleksowego podejścia do projektowanej przestrzeni, a z drugiej oznaczało konieczność bardzo uważnego wsłuchania się we wszystkie głosy i skupienie dużej uwagi na detalach, takich jak kreatywne rozmieszczenie elementów logo, które wcześniej znajdowało się na elewacji budynku, czy świadoma aranżacja żywej zieleni w przestrzeniach open space. W sumie, przebudowa trwała dwa lata.
Remont na żywym organizmie to wyzwanie dla klienta, architekta i wykonawcy. Oznacza maksymalizację wysiłków w fazie nadzoru, by wszystkie etapy projektu były ze sobą spójne i nie odbiegały od siebie jakością wykonania.
Ostatnim, ale bardzo ważnym wizerunkowo elementem, była całkowita zmiana przestrzeni konferencyjnej na XIV piętrze w budynku Rondo 1 w Warszawie. Efekt prac mogą docenić nie tylko pracownicy firmy, ale przede wszystkim goście, którzy korzystają z nowoczesnych, eleganckich i czystych w formie przestrzeni, które stanowią wizytówkę firmy.