Nathalie Croquet na co dzień pracuje jako stylistka i dziennikarka. Postanowiła w nietypowy sposób zinterpretować reklamy znanych marek i wcieliła się w postać Kate Moss, Natalii Vodianovej, czy Gisele Bundchen.

Plakaty reklamujące marki, takie jak Givenchy czy Lanvin zachwycają chyba każdego. Piękne modelki, piękne ubrania, każdy szczegół dopracowany do perfekcji. Jak na takich reklamach wyglądałaby zwykła kobieta? Odpowiedzią na owe pytanie może być właśnie ta sesja.

Eksperyment młodej stylistki powstał w ramach wystawy Spoof w paryskiej galerii, która należdy do Lidewij Edelkoort, znanej trendsetterki. Nathalie odtworzyła sesje reklamowe marek takich jak Acne, Sonia Rykiel, Lancome czy Isabel Marant. Stylistka ma na sobie takie same ubrania, dodatki, fryzurę i makijaż jak w pierwowzorze. Udało jej się nawet zadbać o niemal identyczne kadry. Efekt jest rewelacyjny! (ka)