HAAN zadebiutowało na rynku z nietypowym podejściem do swojej branży. Twórcy marki: Eric Armengou i Hugo Rovira, doszli do wniosku, że rynek kosmetyczny działa w dość przestarzały sposób. Duże koncerny, co prawda są nastawione na opiekę nad klientem, lecz nie angażują się w jakąkolwiek odpowiedzialność społeczną.

Marka HAAN postanowiła wypełnić tę lukę i ukazała swoje podwójne oblicze: z jednej strony opracowuje ona designerskie produkty do codziennej pielęgnacji i ochrony, z drugiej, pełni ważną rolę w społeczeństwie, inwestując część swoich zysków w walkę z globalnym kryzysem wodnym.

Gotowy do zmiany.

W wyniku powyższej wizji, powstała pierwsza linia produktowa marki HAAN Pocket – nawilżający odświeżacz do rąk do codziennego użytku. Pięknie opakowany, pachnący płyn, który przede wszystkim skutecznie likwiduje wszelkie bakterie i wirusy. W składzie znajduje się Aloe Vera, które pozostawia uczucie gładkiej i miękkiej skóry, a dzięki temu, że jest w spray’u – łatwo go dozować. Wystarczy kliknąć 3-4 razy, aby umyć całe ręce. HAAN Pocket jest dziś dostępny w dwóch kolorowych kolekcjach: basic – Daily Moods oraz dedykowanej dla sklepów z modą i concept storów – Shake It Up. HAAN naprawdę zmienia postrzeganie typowego płynu do dezynfekcji rąk.

Dopełniając misję marki, HAAN inwestuje dziś 20% swoich zysków w walkę z kryzysem wodnym – globalnym problemem, bezpośrednio związanym ze zdrowiem, edukacją i wzrostem w krajach rozwijających się. 30 mililitrów, które zawiera każdy Pocket HAAN, jest zamienianych na 134 litry wody pitnej w Afryce dzięki budowie podziemnych studni wodnych, które zapewniają higienę i wzrost gospodarczy tym społecznościom.

Do tej pory firma wykonała 6 studni w gminach Changoma, Mchenga, Thuwalugwa, Chamba-Dzana, Tsawala i Ndodo w Malawi (Afryka), zapewniając dostęp do bezpiecznej wody i higieny osobistej ponad 2108 osobom.

Co ciekawe, marka była projektowana w 2018 r., a swój debiut na rynku odnotowała pod koniec 2019 r. Pojawienie się CoVid19 zaskoczyło HAAN, ponieważ produkt miał być sprzedawany jako antyseptyczny gadżet do noszenia w torebce – jest to powszechne rozwiązanie wśród Amerykanów czy Japończyków. HAAN Pocket nie był więc projektowany z myślą o walce z pandemią, jednak świetnie się w niej sprawdził. Po jej wybuchu w Europie zapasy marki stopniały w mgnieniu oka. Marka jest obecnie dostępna w ponad dwudziestu krajach Europy i Azji i tygodnia na tydzień odnotowuje rekordowe wyniki sprzedaży.

Zobacz również: Opakowania | Ekologia