IKEA nie odpuszcza. Powstał spot o najciężej pracującej torbie świata.

W ostatnich tygodniach, viralowo rozprzestrzeniała się po internecie wpadka Balenciagi, której torba do złudzenia przypominała ikeowską torbę FRAKTA. Poźniej było tylko lepiej, zaczęły powstawać czapki, klapki, plecaki inspirowane kultową torbą na zakupy. IKEA idąc za ciosem kontynuuje trend na bycie FRAKTA.

Spot reklamowy powstał w biurze Acne, które od lat współpracuje jako agencja kreatywna dla szwedzkiego giganta. Film opowiada historie dnia codziennego, pokazując jak praktyczna i przydatna jest torba FRAKTA. O pomyśle agencja mówi tak:

„Gdy w mediach zaczęło pojawiać się coraz więcej i więcej  porównań torby IKEA i Balenciagi, zrozumieliśmy, że to wielka szansa. Chcieliśmy mieć z tym wciąż zabawę więc wypuściliśmy ten spot. Dlaczego funkcjonalność i jakość ma być przywilejem tylko dla niewielu, skoro możemy coś w tej kwestii zdziałać…”

To pokazuje kierunek, w którym szli autorzy kampanii. IKEA jest ogólnoświatowym gigantem, który swoją ofertę kieruje dla każdego. Zarówno dla tych, których portfele są wielkie, jak i małe. Dla tych, którzy idą na zakupy, ale też tych, którzy chowają się przed deszczem. FRAKTA jest po prostu dla każdego.