Polacy z Ars Thanea znów zachwycają! Niesamowita kampania dla globalnej marki

Polskie studio produkcyjne Ars Thanea znów pokazało na co je stać. Swoją najnowszą kampanią po raz kolejny udowodniło, że jest jednym ze światowych liderów marketingu. Od lat największe, międzynarodowe firmy czekają w kolejce, by Polacy wykonali dla nich zlecenie. Efekty ich prac znaleźć można na całym świecie.

Wśród gigantów, z którymi współpracowało studio Ars Thanea wymienić można: Ubisoft (okładka gry Assassin’s Creed); British Airways, HBO czy też globalne kampanie Hyundai’a i Dodge’a. Kampania, która nas szczególnie zainteresowała dotyczy firmy DuPont.

Ten międzynarodowy koncern dba o innowacyjność i bezpieczeństwo w żywieniu. Prowadzone przez firmę badania w skali globalnej mają edukować i zwiększać świadomość konsumentów. Tę myśl postanowiono zmienić w zabawne plakaty reklamowe.

Wspólnymi siłami powstała seria grafik balansująca na granicy fotografii, retuszu i CGI. Efekt? Zaskakujący, kreatywny i dodatkowo zapadający głęboko w pamięć. Samą kampanię otwiera notka mająca zainteresować dzisiejszymi, namacalnymi problemami świata. Czytamy w niej :

Dziś na świecie jest o 150,000 ludzi więcej niż było wczoraj. Kolejne 150,000 przybędzie jutro i pojutrze. ONZ przewiduje, że światowa populacja przekroczy 9 miliardów do roku 2050. Nierozwiązany pozostaje problem wyżywienia ludzi, jednak to i tak nie wszystko. Wyzwaniem nie jest tworzenie większej ilości pożywienia, lecz żywności, która będzie zdrowsza i bardziej pożywna.

Naszym zdaniem kampania jest genialna! Prosta, jednak silnie oddziałująca na naszą wyobraźnię. Przekaz jest przystępny choć ambitny. A jej strona wizualna jest ucztą dla oczu.