Podczas Pucharu Świata w Zakopanem mieliśmy okazję podziwiać wyjątkowy kask, w którym skakał najlepszy zawodnik naszej kadry narodowej. Projekt został wyłoniony w ramach konkursu internetowego będącego elementem kampanii „Poznaj Mistrza”, natomiast wykonanie powierzono Grupie Advertis.

Zwycięski projekt grafiki „Folk” zestawiony został z ponad 2 tys. zdjęć fanów skoczka w formie foto-mozaiki. Specjaliści z działu technologicznego Grupy Advertis stworzyli siatkę do załadowania zdjęć.

W pierwszym etapie konsultowaliśmy projekt pod kątem wykonalności, następnie składaliśmy materiał do druku, produkowaliśmy oraz oklejaliśmy kask. Jesteśmy bardzo dumni z tej realizacji i cieszymy się, że design coraz śmielej wkracza również do świata sporu, który całemu zespołowi Advertis jest bardzo bliski – mówi Paweł Gardasiewicz, właściciel Advertis.

Nowy kask Kamila Stocha prezentuje się znakomicie i jak pokazują ostatnie wyniki, dodaje sił naszemu mistrzowi.