Kolejna topowa marka wkracza do dyskontu

Luksusowe marki coraz chętniej nawiązują współpracę z sieciami sklepów czy dyskontami. Z pewnością pamiętacie dyskusje i kontrowersje związane ze współpracą Bohoboco z Biedronką czy kolekcję Gosi Baczyńskiej dla Rossmana. Tym razem przyszła kolej na LOFT37.

Tego typu akcje mają rzesze fanów i krytyków. Z pewnością budziły emocje i skłaniały do pewnej debaty nad markami uchodzącymi w Polsce za luksusowe. Bitwy o torebki sygnowane logiem Wittchen czy przepychanki o kołdry duetu Bohoboco to już nie nowość. Tym razem jednak chodzi o buty. I to nie byle jakie. Marka LOFT37, którą doceniły polskie gwiazdy wypuściła kolekcję JUST FOR FUN. W wyniku tej kampanii już niedługo w najpopularniejszej sieci sklepów kupić będziecie mogli buty podobne do tych, które nosi Ada Fijał czy Kamila Szczawińska.