Moda i muzyka od lat idą w parze. I tak było tym razem. Kolekcja polskiej marki Saint Moth to manifest na cześć młodzieńczej energii, dobrej zabawy i przyjaźni. Powstałe ubrania w stu procentach uszyto w Polsce.
Podobnie jak najsłynniejsze muzyczne wydarzenia są intensywnie kolorowe, tak też prezentują się ubrania marki Saint Moth. Twórcy kolekcji postawili na wyraziste barwy, grę ze światłem i odblaskowe nadruki. Łączy się to z filozofią marki, która nie chce narzucać stylu i zachęca wszystkich do tego, aby wyglądali tak, jak mają na to ochotę.
To od Was zależy z czym połączycie nasze ubrania i jak je zaprezentujecie. Chcemy Was aktywizować, bawić się modą poprzez wymyślne stylizacje przy klasycznych krojach – czytamy w opisie kolekcji.
Ubrania posiadają, charakterystyczny autorski nadruk, który odbija światło i jest widoczny po zmroku, a wykorzystane kolory w świetle UV ukazują swoje drugie, prawdziwie neonowe oblicze. Dlatego też sesję zdjęciową pierwszej kampanii zrealizowano w ciemnych i długich korytarzach ze światłem UV i neonami w tle.
Kolekcja powstała z wykorzystaniem wysokogatunkowych tkanin. Ubrania mają być wygodne i bardzo wytrzymałe. Tak, by z powodzeniem przetrwały całonocny rave czy kilkudniowy festiwal. Co ważne, cały proces produkcji realizowany jest w Polsce, ale twórcy już myślą o wkroczeniu na zagraniczny rynek.
Saint Moth to typowa marka „ready-to-wear”. Twórcy stawiają na nowe technologie, ciekawe i rzadko dostępne tkaniny i rozwiązania, które dzięki detalom i prostym stylizacyjnym zabiegom w łatwy sposób zmienią ich formę przeznaczenia – będą idealne na co dzień, ale też na wieczorne spotkanie ze znajomymi lub rodziną. Póki co powstała kolekcja damska, ale w przyszłości ma również powstać linia ubrań dla mężczyzn. Trzymamy kciuki!
Zobacz również: Moda | Edytorial | Fotografia | Kolekcja
źródło: Saint Moth