WYDARZENIA

Konkurs Antalis Interior Design Award. Ostatnia szansa, by wysłać zgłoszenie!

Remonty i przebudowy stanowią wyzwanie nie tylko dla osób na co dzień niezwiązanych z branżą wykończeniową, ale również dla profesjonalnych architektów. Każda inwestycja niesie za sobą wyzwania finansowe, klimatyczne i technologiczne, a każdy inwestor oczekuje indywidualnego podejścia do jego potrzeb i oczekiwań. Stale poszukujemy więc innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą nam na osiągnięcie zamierzonych efektów. Część z nich odnajdziemy w projektach nadsyłanych na kończący się właśnie konkurs Antalis Interior Design Award. Warto się pospieszyć, bo termin zgłoszeń upływa pod koniec stycznia!

Projektanci wnętrz i architekci doceniają produkty oferowane przez markę Antalis, a ta postanowiła dodatkowo zmotywować swoich odbiorców do kreatywności, organizując Antalis Interior Design Award. Po dwuletniej przerwie, można jeszcze wziąć udział w kolejnej edycji międzynarodowego konkursu poświęconego aranżacji wnętrz. Nabór prac trwa do 31 stycznia 2023 r. W tym czasie architekci, projektanci wnętrz, designerzy czy graficy mogą zgłaszać swoje autorskie projekty aranżacji przestrzeni, w których wykorzystano przynajmniej jeden produkt zakupiony w Antalis.

Projekty zostaną ocenione przez prestiżowe, międzynarodowe jury z ponad 10 krajów europejskich. Konkurs to możliwość prezentacji kreatywności, innowacyjności i otwartości na współczesne potrzeby projektowe. Nagrodzone projekty ukażą się w europejskiej prasie branżowej, w mediach społecznościowych, na stronie Antalis, a także podczas wydarzeń związanych z konkursem.

W swej pracy architekci codziennie spotykają się z nowymi wyzwaniami. Bez względu na to, czy realizacja dotyczy domu, mieszkania, przestrzeni biurowej czy też wnętrza restauracji, ich zadaniem jest znalezienie złotego środka między realnymi możliwościami danej przestrzeni a wymaganiami klientów, którzy przykładają coraz większą wagę do projektowania w duchu zrównoważonego rozwoju. Antalis Interior Design Award to nie tylko rozwój w pracy z innowacyjnym materiałem i powiększenie portfolio, ale także trampolina do międzynarodowej kariery.

Coraz częściej inwestorzy oczekują od architektów zwracania się ku ekologicznym rozwiązaniom i kreatywnym pomysłom, usprawniającym później użytkowanie wnętrza. To dobra wiadomość, ponieważ oznacza, że nasze społeczeństwo jest bardziej świadome i jasno określa zrównoważony rozwój jako cel warty obrania. W Antalis od lat proponujemy transparentną produkcję dzięki systemowi Green Star System. Produkty firmy oznaczone są gwiazdkami w zależności od pochodzenia surowców i zdolności recyklingowej po zakończeniu użytkowania– wyjaśnia Arkadiusz Chłopik, Marketing Director w Antalis Polska. – Innym aspektem wyróżniającym nasze produkty jest ich innowacyjność i możliwość odpowiadania na wiele potrzeb, nie tylko tych wizualnych. Pandemia COVID-19 doskonale udowodniła, jak w jednej chwili nasze życie może zmienić się pod wpływem zarazków. Z tego powodu do naszej oferty trafiły m.in. folie ochronne Coala Coversafe o właściwościach biobójczych, które chronią przed wirusami, bakteriami, drożdżami i pleśnią.

Wysoka jakość i nowatorskie, ekologiczne rozwiązania proponowane przez Antalis muszą zostać jednak zrealizowane, by służyć swoim użytkownikom. Dlatego też marka zachęca architektów, designerów, projektantów i grafików, których kreatywność, warsztat, doświadczenie i umysły otwarte na problemy dzisiejszego świata, do wzięcia udziału w konkursie.

W projektowaniu przestrzeni zaczynam od znalezienia unikalnego charakteru wnętrza. Szukam historii opowiadanej przez firmę, której biuro projektuję lub zagłębiam się w kulturę stojącą za kuchnią oferowaną przez wnętrze restauracji, które tworzę. Dzięki odpowiednim produktom proces twórczy jest znacznie prostszy – dobre materiały dają ogromne pole do popisu artystom i grafikom, a tym samym sprawiają, że niemożliwe aranżacje stają się rzeczywistością. Ponadto stanowią ekonomiczne rozwiązanie, doskonale imitując uwielbiane przez klientów materiały, takie jak marmur, drewno czy kamień– podsumowuje Magdalena Federowicz-Boule, architektka, prezeska i dyrektorka kreatywna pracowni Tremend.

Aby przesłać zgłoszenie kliknij TUTAJ: www.antalisinteriordesignaward.com/pl. Magazyn whiteMAD jest patronem medialnym wydarzenia.

źródło: materiały prasowe

Czytaj też: Wydarzenia | Polscy projektanci | Grafika | Ekologia | whiteMAD na Instagramie

Artykuł powstał we współpracy z Antalis.

Recent Posts

Apartament dla dwojga w Krakowie. Tu kolory grały główną rolę!

Piaskowe beże, jasne kolory i naturalne materiały charakteryzują przestronny apartament dla pary, położony w jednej…

16 kwietnia 2024

Parterowy dom pośród drzew. Oś budynku stanowi dachowy świetlik przebiegający w kalenicy

Parterowy budynek zaprojektowano pośród drzew, na działce położonej w pobliżu lasu. Dom projektu zespołu pracowni…

16 kwietnia 2024

Pożar w Kopenhadze. Runęła iglica 400-letniej Giełdy Papierów Wartościowych!

Pożar w Kopenhadze wybuchł w trakcie remontu Starej Giełdy Papierów Wartościowych, która jest jedną z…

16 kwietnia 2024

Kamienica Gurewicza w Warszawie. Budynek ocalał jako jeden z nielicznych przy ulicy Chłodnej

Warszawski Mirów był przed 1939 rokiem w dużym stopniu zamieszkały przez ludność żydowską. Od listopada…

16 kwietnia 2024

Panele winylowe ARBITON zdobywają nagrodę RED DOT

Panele winylowe z mineralnym rdzeniem zdobyły najważniejszą nagrodę designu – RED DOT. Wyprodukowana w całości…

16 kwietnia 2024

Targi Rzeczy Ładnych w Gdańsku w weekend 20-21 kwietnia

To druga edycja wydarzenia w Trójmieście. Targi Rzeczy Ładnych odbędą się w Gdańsku w weekend…

16 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej