Piosenkarka Billie Eilish doceniła krzesło Chippensteel projektu polskiego projektanta i wykorzystała mebel w swojej najnowszej kampanii promującej perfumy. Zaprojektowane przez Oskara Ziętę krzesło trafiło na jedno ze zdjęć promujących linię.
Nowa kampania perfum Billie Eilish, promująca zapach „Eilish”, przykuwa uwagę nie tylko dzięki artystycznej prezencji piosenkarki, ale również dzięki oryginalnemu detalowi – niezwykłemu krzesłu Chippensteel autorstwa Oskara Zięty. To spory sukces dla polskiego designera.
Chippensteel to jeden z licznych projektów Oskara Zięty, do którego powstania wykorzystywany jest proces kontrolowanej deformacji. Efektem jest mebel, który wykonany z chłodnego metalu, jest zarazem miękki i przyjemny w odbiorze. Autorska technologia FiDU (Freie Innendruck Umformung) pozwala nadać stali dynamiczny, niemal organiczny charakter, który w krześle Chippensteel ujmuje energię i kreatywność. To tak, jakby kawałek metalu po prostu „nadmuchać”.
Amerykańska piosenkarka wykorzystała mebel podczas sesji zdjęciowej. Jego metaliczna forma współgra z oryginalnym stylem artystki.
Wyświetl ten post na Instagramie
Innowacyjne podejście Zięty, łączące tradycyjne rzemiosło z nowoczesną technologią, zdobywa międzynarodowe uznanie, nadając polskiemu designowi świeży i niezwykle konkurencyjny wizerunek na świecie. Krzesło Chippensteel jest jedny z przykładwów charakterystycznej twórczości projektanta. Każdy egzemplarz krzesła wyróżnia się unikalnymi rozrzeźbieniami i wzorami powstałymi podczas termokoloryzacji, które podkreślają indywidualny charakter. Krzesło dostępne jest w kilkunastu kolorach, jednak Billie Eilish postawiła na wersję Inox Polished.
Billie Eilish w 2021 roku zadebiutowała z autorską linią perfum – Eilish Fragrances. Pierwszy zapach, zbudowany wokół ciepłych, waniliowych nut spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, co pozwoliło artystce na rozwinięcie kolekcji o kolejne kompozycje, takie jak Eilish No. 2 i Eilish No. 3, wprowadzające bardziej mroczne i drzewne akcenty. Najświeższym dodatkiem do tej linii jest kompozycja zatytułowana „Your Turn” – czwarta odsłona kolekcji. Nowy zapach poprzedzony został starannie wypracowanym projektem flakonu inspirowanego motywem kostek do gry. Kompozycja „Your Turn” balansuje między zmysłowością, świeżością a nutami ciepłego drewna.
źródło: materiały prasowe, zieta.pl
Czytaj też: Ciekawostki | Meble | Metal | Polecane | whiteMAD na Instagramie