LANGUSTA LIPS – kampania marki Diligent, zwycięzców konkursu Fresh Fashion Awards 2017

Światło dzienne ujrzała kampania Langusta Lips marki Diligent, autorstwa fotografa Jana Kriwola. Kampania będzie promowała tegoroczną edycję Fresh Fashion Awards konkursu dla projektantów mody i akcesoriów, która wystartowała 28 lutego.

Markę Diligent tworzy dwójka młodych projektantów – Szymon Mrózek i Marta Pospieszna. Duet wspólnie ukończył szkołę School of Form i podjął decyzję o założeniu marki modowej. Charakteryzuje ich indywidualizm i odwaga, nie boją się teatralnych konwencji. Każda odsłona marki Diligent jest unikatowa i ma swój wyrazisty, mocny przekaz.

Duet w zeszłym roku zachwycił swoimi projektami jurorów Fresh Fashion Awards 2017 powered by Noizz i został głównym zwycięzcą konkursu. W ramach nagrody otrzymali 500 tysięcy złotych na kampanię promocyjną w Grupie Onet, a także produkcję sesji zdjęciowej.

Langusta Lips – najnowsza kolekcja marki

Sesja wizerunkowa marki Diligent autorstwa Jana Kriwola prezentuje nową kolekcję – Langusta Lips. Swoją najnowszą odsłoną projektanci pokazują, że w dzisiejszym świecie każde spojrzenie skierowane na człowieka czy obiekt jest subiektywne. Deformujemy i zniekształcamy obraz, nasz wizerunek w świecie, w rzeczywistości, gdzie każdy usiłuje przebić się ze swoim głosem czy opinią.

Koncepcja zdjęć, którą wypracowaliśmy wraz z całym zespołem nawiązuje do stworzenia złudzenia, z którym zderza się odbiorca. Widzimy modeli, których zatapiamy pod wodą, zmodyfikowane sylwetki, które pozwalają dostrzec zniekształcenie obrazu spowodowane ludzkim spojrzeniem

– opowiada Jan Kriwol, fotograf, autor sesji Langusta Lips.

Kolekcja Langusta Lips ma dwojaki sens. Odnosi się do kształtu langusty, jej rozbudowanego korpusu, kolorystyki – pomarańczowego, brzoskwiniowego, czy beżowego. Metaforycznie ukrywamy behawioralne podłoże, nawiązujące do deformacji ciała i twarzy

dodają Szymon i Marta, projektanci marki Diligent.

Całokształt kolekcji Langusta Lips powstał przy współpracy ze współczesną artystką Alicją Białą, której ideą było zmaterializowanie tytułowego Langusta Lips. Przy okazji tej odsłony nawiązano również współpracę z marką Adidas oraz projektantem Zulu Kukim. Jej efektem jest limitowana edycja butów, których forma odnosi się do sportu, będącego częścią DNA marki.

Fresh Fashion Awards 2018 – kolejna edycja konkursu dla młodych projektantów

Zdjęcia kolekcji Langusta Lips będą promowały także tegoroczną edycję konkursu Fresh Fashion Awards 2018 powered by Noizz. Na zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną organizatorzy czekają do 18 marca. Adresatami konkursu są marki związane z projektowaniem odzieży oraz akcesoriów. Wśród jury konkursu znajdziemy m.in. Maję Sablewską, Roberta Kupisza, Kasię Sokołowską oraz Ewelinę Gralak.

Modele: Patrycja, Kasia, Oskar l Neva Models

Janek l Rebel Models

Fotograf: Jan Kriwol l Photoby

Asystent fotografa: Łukasz Kuś

Art Direction: Zuza Słomińska l HART

Charakteryzacja: Aneta Chaber-Stankiewicz, Dominika Anna Koryciorz l Emerald Project

Stylizacja włosów: Magda Brojek, Agnieszka Wybierek

Retusz: Iza Zembrzuska

Produkcja: Ewelina Spólna, Ola Bladosz l 2koma7