Lenovo i Motorola otworzyły showroom w centrum Warszawy

Showroom Lenovo i Motoroli jest pierwszym w Polsce i drugim takim miejscem w Europie. To elegancka przestrzeń, w której można zobaczyć i przetestować najnowsze produkty obu marek oraz wziąć udział w wydarzeniach edukacyjnych i biznesowych. Showroom znajduje się w sercu stolicy, w historycznym budynku Prudential, w Hotelu Warszawa.

Jego oficjalne otwarcie nastąpiło drugiego kwietnia. Showroom urządzony został na parterze budynku w prestiżowej lokalizacji. Zbudowany w latach 30. XX wieku Prudential, kilka lat temu został przebudowany, stając się luksusowym Hotelem Warszawa. Zewnętrzna warstwa w najdrobniejszych detalach oddaje historycznego ducha, jednak wnętrze zaprojektowano w nowoczesnej estetyce inspirowanej stylem art déco. O nowy wystrój hotelu zadbano sięgając po szlachetne materiały, takie jak kamień, miedź czy szkło. Elegancka przestrzeń płynnie łączy się z nowym showroomem Lenovo i Motorola, do którego można wejść z holu hotelu lub od strony ulicy Świętokrzyskiej, wzdłuż której w dużych witrynach i w specjalnych aranżacjach umieszczono komputery i telefony obu marek.

Showroom ma 200 m kw. powierzchni. Marki Lenovo i Motorola zaprezentowały w nim swoje najnowsze i topowe produkty, w tym tablety, akcesoria, laptopy biznesowe, gamingowe i konsumenckie, monitory, przenośne konsole do gier i smartfony Motorola. Odwiedzający showroom mogą obejrzeć urządzenia, sprawdzić, jak działają. Na miejscu dostępni są też eksperci obu marek, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania.

Przestrzeń showroomu podzielona została na kilka stref. Oprócz tradycyjnych ekspozytorów, znajdziemy tu strefę relaksu z wygodnymi fotelami oraz część z dużym stołem do biznesowych spotkań czy szkoleń. Obie marki chcą w nowej przestrzeni realizować społeczne misje i dzięki zajęciom edukacyjnym, poszerzać wiedzę na temat nowych technologii. Lenovo zamierza organizować regularne spotkania, aby pomóc konsumentom lepiej zrozumieć i korzystać z technologii Lenovo i Motorola.

To nasz pierwszy flagowy showroom w Polsce – naprawdę inspirująca przestrzeń, w której klienci mogą zapoznać się z najnowszą technologią i zobaczyć na własne oczy, jak może ona poprawić ich życie. To druga tego typu lokalizacja w Europie, która jest świadectwem naszego zaangażowania w przybliżenie idei „Smarter Technology for All” ludziom, którzy korzystają z technologii na co dzień – komentuje Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo.

Nie tylko prezentujemy urządzenia – tworzymy także centrum inspiracji, edukacji i komunikacji. Dzięki specjalnie przygotowanym warsztatom i praktycznym doświadczeniom chcemy umożliwić naszym klientom uwolnienie pełnego potencjału innowacji „Smarter AI for All” – dodaje Matt Dobrodziej.

Wnętrze showroomu zostało zaprojektowane w minimalistycznej estetyce. Jasną przestrzeń ociepla drewniana zabudowa, która stała się tłem dla urządzeń marek. Projektantom zależało na stworzeniu przyjaznej atmosfery, zgodnej z wartościami marki. Całość wieńczy nowa identyfikacja wizualna Lenovo.

W dniu otwarcia w showroomie można było zobaczyć technologiczne nowinki, które mogą wyznaczać trendy w designie i funkcjonalności urządzeń. Ciekawostką był laptop z transparentnym ekranem czy Lenovo Auto-Twist AI PC, którego obrotowy ekran automatycznie obraca się w stronę użytkownika czy może go zamknąć, gdy jest pozostawiony bez nadzoru.

Odwiedzający mogli też zobaczyć najnowszy smartfon Motorola edge 60 fusion. Urządzenie, zaprojektowane z myślą o płynnej współpracy z moto ai, jest wyposażone w wyświetlacz OLED o przekątnej 6,67 cala oraz aparat 50 Mpx z czujnikiem Sony LYTIA 700C. Stanowi połączenie eleganckiego designu z wysokimi standardami wytrzymałości (MIL-STD 810H i IP69) i jest dostępny w salonie w rekomendowanej cenie 1 599 PLN (wariant 8/256 GB).

Z okazji wielkiego otwarcia Lenovo i Motorola oferują również specjalne promocje. Klienci kupujący produkty Lenovo o wartości powyżej 399 zł otrzymają limitowany pakiet akcesoriów. Osoby, które zdecydują się na zakup smartfonu Motorola, otrzymają słuchawki Moto Buds+ (przy zakupie modelu Razr lub Edge) lub Moto Buds (model: Moto G lub Moto E). Szczegóły dostępne są w regulaminie promocji.

źródło: Lenovo Polska (www.lenovo.com)

Czytaj też: Warszawa | SklepTechnologia | Ciekawostki | Detal | whiteMAD na Instagramie

Artykuł sponsorowany.