Let’s relax: zwolnij i ciesz się życiem. Nietypowa kampania IKEA

Żyjemy w świecie blogów, programów telewizyjnych i książek kucharskich, które przystosowując się do dzisiejszych realiów, ciągle podnoszą poprzeczkę. Gdziekolwiek nie spojrzymy, bombardują nas obrazy perfekcji. W nowym filmie „Let’s relax” IKEA rozpoczyna dialog dotyczący tego, czego oczekujemy od życia. IKEA chce pomóc nam pożegnać się ze stresem i wprowadzić do naszej codzienności radość z gotowania, jedzenia i wspólnego spędzania czasu. 



„Jeszcze nie tak dawno, gdy zamykałeś drzwi swojego domu, zamykałeś się przed światem. Dom był miejscem gdzie porzucałeś wygórowane oczekiwania i mogłeś być prawdziwym sobą.”

Kilka dni temu pojawił się raport IKEA Life at Home Report. Znalazły się w nim informacje dotyczące tego, czego oczekujemy od swoich domów. Z lektury raportu wynika, że nasze mieszkania coraz częściej odwiedzają nasi znajomi. Chcąc ugościć ich w odpowiedni sposób, przywiązujemy większą wagę do kuchni i posiłków, które możemy wspólnie spożyć.

Żyjemy w świecie blogów, programów telewizyjnych i książek kucharskich, które przystosowując się do dzisiejszych realiów, ciągle podnoszą poprzeczkę. Gdziekolwiek nie spojrzymy, bombardują nas obrazy perfekcji. Jak ludzie to robią, że codziennie serwują pyszne i wspaniale wyglądające dania? Co więcej, często wykonane one są z lokalnych produktów oraz ozdabia je znak fair trade i eco. Zamiast stawiać wygląd posiłku na pierwszym miejscu, lepiej pamiętać o wspomnianych wcześniej bliskich, których chcemy nakarmić.

Właśnie taki jest cel nowej kampanii IKEA. Nikt nie jest perfekcyjny. Każdy z nas czasem „kłamie” w kuchni. Dlatego IKEA przekonuje by porzucić szaleńczy bieg za modą i po prostu się zrelaksować. Powiedz „żegnaj” modzie, powitaj to co naprawdę kochasz.

fot. materiały prasowe