Make Your Move. Nowa kampania Tommy Hilfiger na wiosnę 2022

AMSTERDAM, NIDERLANDY– Wiosenna kampania Tommy Hilfiger „Make Your Move”
została zrealizowana z udziałem gwiazdy Broadwayu, muzyka i aktora Anthony’ego Ramosa. Kampania łączy współczesny koledżowy styl (tzw. „preppy”) wiosennej kolekcji TOMMY HILFIGER ze światem Anthony’ego: muzyki, popkultury i aktorstwa.

Anthony wzbogacił kampanię o teksty własnego autorstwa. Materiały stworzone przez bohatera mają na
celu zachęcenie fanów marki do swobody wyrażania siebie.

„Słuchaj własnego instynktu. Ma rację. Zaufaj szalonym pomysłom – bo wcale nie są zwariowane”- stwierdza
Anthony Ramos, zastanawiając się nad tym, co znaczy dla niego tytuł kampanii „Make Your Move”. „Nasze
działania mogą zmieniać świat ale nigdy nie zapominajmy, skąd pochodzimy” dodaje.


Ramos jest nie tylko zdobywcą nagrody Grammy® oraz nominowanym do nagrody Emmy aktorem
i wokalistą. Bohater kolekcji najbardziej znany jest z podwójnej roli Johna Laurensa i Philipa Hamiltona
w uznanym przez krytyków, nagrodzonym TONY Award broadwayowskim musicalu „Hamilton”. Anthony
wcielił się również w rolę Usnaviego w filmie „In the Heights” Jona M. Chu – adaptacji nagrodzonego
TONY musicalu Lina-Manuela Mirandy. W czerwcu 2021 r. ukazał się jego drugi album muzyczny,
zatytułowany „Love and Lies”.

Kampania „Make Your Move” przedstawia kolekcję TOMMY HILFIGER na wiosnę 2022 roku, która
podkreśla kultowe DNA marki i charakterystyczne elementy stylu preppy. Anthony prezentuje
unowocześniony, a zarazem klasyczny koledżowy styl

Kontynuując ambitną misję zrównoważonego rozwoju – by tworzyć modę, która nic nie marnuje i jest
otwarta na wszystkich – kolekcja TOMMY HILFIGER na wiosnę 2022 r. powstała przy użyciu przyjaznych
środowisku metod i materiałów. Dostępna jest na stronie tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER
na całym świecie oraz u wybranych partnerów hurtowych.

Zobacz również: Moda | Edytorial | Kolekcja | Fotografia