Sportowa marka PUMA po raz pierwszy nawiązuje współpracę z Maison Kitsuné, prezentując pełną kolekcję łączącą sportowe dziedzictwo z paryskim sznytem i estetyką Tokio.

W najnowszej linii ubrań, butów i dodatków, duet skupia się na klasycznych sylwetkach, nadając im nowoczesną formę. Czerpiąc z korzeni Maison Kitsuné, projekty zawierają elementy nawiązujące do japońskiej i francuskiej kultury, bazując na DNA PUMA. Paleta barw skupia się na stonowanych odcieniach ziemi, a gumowe wykończenia i autentyczny co-branding sprawiają, że kolekcja jest uosobieniem ulicznego stylu. Na projektach pojawia się logotyp – „Maison” od francuskiego słowa oznaczającego dom i „Kitsuné” od japońskiego słowa oznaczającego lisa. Stanowi ono symbol wszechstronności, podobnie jak sama marka.

Invest Komfort

Charakterystyczne dla marki rozwiązania doskonale łączą się z klasycznymi sylwetkami PUMA. Na tle minimalistycznych projektów wyróżniają się takie elementy jak kurtka Military, wykonana z wodoodpornego materiału, czy spodnie Cargo posiadające sześć kieszeni i graficzny haft. W kolekcji obuwia pojawiają się takie modele jak: Ralph Sampson Mid, wzbogacony czarną nylonową cholewką z gumową nakładką, Roma w kontrastowych kolorach bieli i brązu oraz Ralph Sampson Lo, w dwóch dodatkowych wersjach kolorystycznych. Efektem połączenia minimalizmu z funkcjonalnością jest też linia akcesoriów, w tym m.in.: plecak, saszetki i czapki.

Kolekcja dostępna będzie w wybranych sklepach partnerskich, za pośrednictwem strony PUMA.com, maisonkitsune.com oraz w stacjonarnych sklepach Maison Kitsuné od 27 marca.

Zobacz również: Edytorial | Fotografia | Kurtka | Moda | Projektant | Kolekcja