Marka STARIUM.CX™ zaprezentowała nową kolekcję zatytułowaną – [THE CXDE*].

To kolejna odsłona kodu marki. Kolekcja nawiązuje do identyfikacji wizualnej i spójnego, streetwearowego dresscodu, który marka prezentuje od 6 sezonów. Nowe projekty STARIUM.CX™ zostały stworzone z myślą o użytkowej funkcjonalności dla kobiet i mężczyzn.

Kolekcja utrzymana jest w futurystycznym oraz minimalistycznym klimacie, do którego marka zdążyła już przyzwyczaić swoich odbiorców. Ubrania z [THE CXDE*] wyróżniają oryginalne printy i typografia zaprojektowane przez Baśkę Kowal (@kowalbaska) – innowacyjne detale, techniczne oraz funkcjonalne rozwiązania i najlepszej jakości materiały. Cała kolekcji została zaprojektowana oraz uszyta w Polsce.

Szósta, kapsułowa kolekcja składa się z 6 elementów:

Zip hoodie – czarnej bluzy z kapturem, stworzonej z grubej bawełny heavy fleece premium o gramaturze 500 g z oryginalną grafiką na plecach. W kolekcji pojawiła się także ręcznie szyta, outdoorowa parka wykonana z impregnowanego, nieprzemakalnego, wiatrochronnego materiału z logotypem kolekcji oraz dużym, oversize’owym kapturem. [THE CXDE*] to także dwa modele t-shirtów (biały i czarny), uszyte z bawełny czesanej premium o wysokiej gramaturze 200 g. Dopełnieniem looku, a przy tym piątej elementem są szorty ze sznurkami „glow in the dark”, wykonane z wysokiej jakości bawełny premium 290 g. Szóstym elementem zamykającym kolekcję jest frisbee, stworzone z myślą o miłośnikach aktywności na świeżym powietrzu.


Istotną rolę w kolekcji [THE CODE*] odegrały materiały – najwyższej jakości czesana bawełna premium użyta w t-shirtach czy gruba bawełna heavy fleece premium o gramaturze 500 g użyta w bluzie z kapturem.

O marce: STARIUM.CX™

Brand STARIUM.CX™ w pierwotnych założeniach miał być „platformą” skupiającą się na projektowaniu minimalistycznej i futurystycznej odzieży oraz popularyzacji szeroko pojętej muzyki future beats – nowych brzmień takich jak rap, trap, grime, bass i muzyka elektroniczna.
Od momentu założenia, koncept STARIUM.CX™ ewoluował – od projektu dj’skiego, idąc w kierunku mody i projektowania. Początkowo były to limitowane serie bluz i t-shirtów. Obecnie marka w swoich kolekcjach oferuje całe looki oraz akcesoria.

Z okazji premiery kolekcji marka przygotowała specjalny kod rabatowy: CX10

Autorem zdjęć kampanii i lookbooka jest Jakub Szymański, natomiast za oprawę muzyczną kolekcji odpowiedzialny jest Botanica.

Materiał partnera

Zoabcz również: Moda | Nowa kolekcja | Projektant | Kolekcja | Edytorial | Fotografia