MARLU na lato. Polska marka pokazała najnowszą kolekcję

Swoim niepowtarzalnym stylem zdobyła już liczne grono stałych klientek. Jej projekty cieszą się uznaniem silnych, zdecydowanych i pewnych siebie kobiet sukcesu. Nazwa MARLU nie jest przypadkowa – tworzą ją pierwsze litery imion jej założycielek.

Ostatnia kolekcja MARLU wiosna/lato 2016 to czysty minimalizm i ponadczasowość. Ubrania wykonane zostały ze szlachetnych tkanin, które projektantka Agata Ula Rzepniewska znajduje we Włoszech i które same w sobie stają się dla niej inspiracją. To właśnie podczas podróży do Italii rodzą się pierwsze pomysły na nowe modele oraz projekty kolekcji.

Będąc we Florencji zawsze odwiedzam bibliotekę Polimody, mojej Alma Mater. Można tam znaleźć pierwsze wydania wszystkich modowych pism oraz albumy pełne fotografii i najróżniejsze książki, które na pozór nie maja nic wspólnego z modą. Spędziłam tam wiele godzin przeglądając je i kolekcjonując inspirację. Nie potrafię stwierdzić kiedy dokładnie pomysły pojawiają się w mojej głowie, ale po kilku dniach kolekcja była gotowa – opowiada projektantka.

W sezonie wiosna-lato 2016 MARLU prezentuje klasyczne marynarki, kobiece garnitury, długie trencze noszone jako sukienki, kombinezony, szerokie spodnie typu szwedy, szmizjerki oraz klasyczne, jak i oversizowe bluzki.

Kolejną z inspiracji kolekcji jest obraz silnych kobiet lat 90., co widać w nowej sesji wizerunkowej. Autorami minimalistycznych zdjęć jest duet Pik i Kulesza, modelką Paulina Kube, zaś stylizacją zajęła się Karolina Gruszecka.

Chciałabym aby projekty MARLU były pełne klasy, a noszące je kobiety czuły się silnie, kobieco a zarazem subtelnie – podkreśla projektantka.