McLaren w Warszawie

McLaren w Warszawie. Tak wygląda pierwszy showroom legendarnej marki w Polsce

Hotel Europejski, prestiżowy budynek przy Krakowskim Przedmieściu, mieszczący hotel Raffles Europejski Warsaw, nowoczesne biura, restauracje i butiki luksusowych marek, wzbogaca swoją ofertę i zaprasza razem z firmą Auto Fus Group do McLaren Warszawa Concept Pop-Up Store. Otwarcie showroomu tej ekscytującej brytyjskiej marki uświetnia polska premiera najnowszego modelu – McLarena 765LT. Tak będzie wyglądał McLaren w Warszawie! 

W Europejski Boutiques, oprócz pierwszego w Polsce salonu pod szyldem Hermès, działa już flagowy salon W.KRUK, oferujący biżuterię oraz zegarki marek takich jak Rolex, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Panerai i Breitling, a także sklepy Lamarqueuse, Perfect Vision oraz autorski HE Concept Store. Razem z butikami zlokalizowanymi przy Pl. Piłsudskiego: Redford & Grant oferującym odzież, obuwie, akcesoria, i biżuterię takich marek jak Dior, Valentino, Celine, Tom Ford i Prada oraz Hermitage Boutique z wyrobami jubilerskimi i zegarkami światowych gigantów tego sektora: Audemars Piquet i Bulgari, tworzą kluczowy luksusowy hub stolicy. Do grona marek zlokalizowanych w najbardziej prestiżowym rejonie Warszawy dołącza właśnie Auto Fus Group z superluksusowymi samochodami sportowymi i supersamochodami brytyjskiej marki McLaren.


Z okazji inauguracji McLaren Warszawa Concept Pop-Up Store, marka zaprezentuje się w spektakularnej odsłonie. Przez pierwsze 3 dni goście będą mogli zobaczyć nowego McLarena 765LT, który zostanie pokazany w Polsce po raz pierwszy.  O wyjątkowości tego modelu świadczy m.in. jego limitowana dostępność – jedynie 765 sztuk opuści fabrykę w Woking, ekstremalnie niska waga – 1229 kg (tzw. sucha waga) oraz niewiarygodne osiągi – prędkość 100 km/h osiąga w 2,8 sek, zaś 200 km/h w 7,2 sek. Maksymalna prędkość McLarena 765LT to 330 km/h.

„McLaren to producent luksusowych samochodów będących symbolami rekordowych osiągów i doznań rodem z torów Formuły 1. Dreszcz jaki wywołuje sama nazwa marki, dźwięk silnika i wydechu McLarena to emocje, których poszukują nasi goście. Marzyliśmy o rozszerzeniu portfolio Europejski Boutiques o prawdziwie drapieżną markę, budzącą pożądanie klientów z całej Polski. To musiał być „kipiący mocą” McLaren” – Katarzyna Lemańska, Dyrektor Wynajmu i Marketingu w HESA, będącej inwestorem budynku Europejski.

Hotel Europejski – powrót legendy
Hotel Europejski powstał w 1857 r. z inicjatywy hrabiego A. Przeździeckiego. Jako pierwszy w Polsce, w ramach jednego obiektu oferował swoim gościom usługi hotelowe i handlowe. Mieściły się tu butiki, księgarnie, restauracje i wiele innych punktów. Europejski pełnił także rolę centrum kulturalnego i towarzyskiego. Po drugiej wojnie światowej budynek został odebrany właścicielom (spółce akcyjnej H.E.S.A.), na mocy tzw. Dekretu Bieruta i służył za siedzibę Akademii Wojskowo-Politycznej.

W 1954 r. pod przewodnictwem firmy Orbis przywrócono Europejski do pierwotnej roli. W 2005 roku, po 14 latach procesu, mającego na celu odzyskanie praw do nieruchomości, Europejski wrócił do prawowitych właścicieli. W 2018 roku obiekt przy Krakowskim Przedmieściu rozpoczął nowy rozdział swojej historii.

Dziś Europejski to kompleks, w którym funkcjonuje hotel Raffles Europejski Warsaw z luksusowymi apartamentami i pokojami o standardzie „pięciu gwiazdek plus”, inspirująca przestrzeń biurowa klasy A+ z zapierającymi dech w piersi widokami na Pałac Prezydencki czy Plac Piłsudskiego, a także przestrzeń butikowa „Europejski Boutiques” z licznymi sklepami luksusowych marek. W Europejskim działają także dwie restauracje – Europejski Grill i EPOKA, uwielbiany przez warszawiaków Long Bar, palarnia cygar Humidor, słodki raj – cukiernia Lourse’a, fitness club, SPA oraz podziemny parking dla 85 aut. Europejski to także dom sztuki. W pokojach i w lobby hotelu Raffles Europejski Warsaw możemy podziwiać prywatną kolekcję dzieł sztuki współczesnych polskich artystów, powstałą pod kuratelą Andy Rottenberg i Barbary Piwowarskiej. www.europejski.pl

Auto Fus Group. Pierwsza klasa motoryzacji.
Warszawiacy od zawsze kochają dobre samochody. Zupełnie jak rodzina Fusów, która od kilkudziesięciu lat dostarcza mieszkańcom Stolicy wszystkiego, co w motoryzacji najlepsze, a od 2018 roku także klientom z Białegostoku i okolic.Początki Auto Fus Group sięgają lat 40. XX wieku. Wówczas powstał warsztat motocyklowy założony w Biłgoraju przez Mikołaja Fusa. Wielkie zamiłowanie do motoryzacji jego syna, Tadeusza Fusa, pozwoliło rozwinąć firmę i przeprowadzić ją do Warszawy. Tadeusz w 1986 r. rozpoczął współpracę z firmą BMW trwającą z kilkuletnią przerwą do dzisiaj. W 2013 roku firma Auto Fus Group sięgnęła po to, co w motoryzacji jest wyznacznikiem luksusu i została jedynym w Polsce przedstawicielem marki Rolls-Royce Motor Cars. Zaś w 2018 r. otworzyła jedyny w Polsce salon McLarena – McLaren Warszawa.Dziś Auto Fus Group prowadzi salony w Warszawie i Białymstoku. W unikalnym portfolio AFG znajdują się marki premium: BMW, MINI, Jeep oraz Alfa Romeo, a także luksusowe: BMW ALPINA oraz wspomniane Rolls-Royce i McLaren.

Czytaj też: Motoryzacja | Technologia | Ciekawostki | Polska | Warszawa | Wydarzenia  | Hotel

źródło: materiały prasowe / McLaren w Warszawie