Meble biurowe – vademecum przedsiębiorcy

Dobry plan zakupowy – meble powinny pomagać, a nie wadzić

Nieraz zdarza się, że właściciel danej przestrzeni pracowniczej kupuje zbyt wiele elementów wyposażenia wnętrza. Być może jest kuszony atrakcyjnymi promocjami lub po prostu chce zabezpieczyć się na każdą sytuację i mieć funkcjonalne wyposażenie, nawet jeżeli w pewnych sytuacjach nie jest ono w ogóle potrzebne. Efektem jest to, że w miejscu pracy znajduje się wiele niepotrzebnych elementów wyposażenia, które tylko zawadzają, a nie pomagają.

Rozwiązaniem jest dobry plan zakupowy. Na samym początku, jeszcze przed złożeniem zamówienia, dobrym pomysłem będzie określenie, ile właściwie mebli jest potrzebnych do danego wnętrza, a także ilu pracowników będzie z nich korzystać. Pozwoli to kupić dokładnie tyle wyposażenia, ile jest akurat potrzebne.

Meble biurowe powinny być ergonomiczne

Co jest rozumiane przez ergonomię w przypadku mebli biurowych? Jest to na pewno możliwość wykorzystania powierzchni, na przykład biurka, czy szafy na wiele sposobów. Dlatego dobrym pomysłem będzie zamówienie mebli biurowych z praktycznymi otworami na kable, wysuwanymi szufladami i zamknięciem na zamek. 

Co więcej, ergonomia mebli obejmuje także ich składanie, czy ciężar. Przemieszczanie ich, nawet w obrębie przedsiębiorstwa nie powinno sprawiać większych problemów – warto jest mieć również na uwadze te kwestie. Dlatego dobrym rozwiązaniem będą, na przykład kontenerki z ruchomymi kółkami. Odpowiednie meble biurowe można znaleźć na stronie https://www.contino.pl/katalog/meble-biurowe.  


Funkcjonalne meble biurowe to odpowiedni wybór

W przypadku mebli biurowych ważna jest także funkcjonalność. Dobre działanie części, ruchomych, łatwość czyszczenia i korzystania z mebla. Jest to bardzo widoczne, chociażby w przypadku szafek, które można dopasować do wielkości pomieszczeń. Funkcje takie jak cichy domyk w szufladach lub push to open zwiększają komfort korzystania z mebli. Należy też wspomnieć o zastosowaniu obrzeży PVC w blatach biurek, szaf czy kontenerów.

Funkcjonalność jest także znaczącą kwestią w kontekście biurek. Zazwyczaj praca jest wykonywana w różnych przedsiębiorstwach i instytucjach w pozycji siedzącej. Może to obciążać kręgosłup i stanowić zagrożenie dla naszego układu krążeniowego. Zdrowie pracowników powinno być najważniejsze, dlatego dobrym wyborem będzie stół z regulacją wysokości. 

Dzięki temu zatrudnieni mogą w dowolnym momencie zdecydować, czy chcą wykonywać poszczególne zadania na stojąco, czy siedząco. Będzie to także korzyścią dla pracodawcy. W pozycji stojącej jest znacznie lepsze krążenia, co pozwala bez problemu docierać krwi do mózgu i wspomagać wszelkie procesy związane z myśleniem. Ma to bezpośrednie przełożenie na skupienie i jakość wykonywanej pracy. 

Odpowiedni dostawca mebli biurowych – ważna kwestia

Dobry dostawca mebli biurowych jest niezwykle ważny. Renoma będzie gwarantem jakości zamawianego wyposażenia. Jedną z takich firm jest Contino.pl. W jej ofercie można znaleźć rozmaite wersje mebli biurowych. Sprawdzą się w takich miejscach, jak przestrzeń pracownicza, gabinet, czy sala konferencyjna. Szukając wyposażenia do ostatniej z wymienionych przestrzeni, warto odwiedzić stronę https://www.contino.pl/katalog/stoly-konferencyjne

Oferta Contino.pl jest kierowana do właścicieli przedsiębiorstw, a także instytucji. Na docenienie zasługuje także wielopoziomowość usług świadczonych przez Contino.pl – obejmują doradztwo, aranżację, wycenę, a także dostawę i profesjonalny, sprawny montaż.

Czytaj też: Meble | Wnętrza | Sklep | Biuro

źródło: Materiał Partnera

Najpopularniejsze

najczęściej czytane artykuły