Polska marka Solar przechodzi prawdziwą rewolucję. Początkowo zmieniono logo marki, a teraz przyszedł czas na firmowe butiki. Te najlepsze zaprojektował zespół architektów z łódzkiej pracowni Moomoo Architects. Zobaczcie, jak wyglądają.
MYSIA WARSZAWA
Nowy wygląd wnętrza salonu Solar ul.Mysia 5 w Warszawie to efekt kilkuletniej pracy. Koncepcja utrzymana została w estetyce minimalizmu. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki specjalnym szkieletom, białym ścianom oraz wybranym materiałom. Dodatkowo, użycie monochromatycznej palety barw sprawiło, że lokal stał się oprawą, tłem dla eksponowanych w nim ubrań i dodatków. Najefektowniejszym akcentem całości jest szlachetna barwa materiału przełamująca dyscyplinę wnętrza oraz nadająca mu ekskluzywny charakter.
autorzy: Moomoo Architects
zdjęcia: Malgorzata Góra
identyfikacja wizualna: Futu
KRAKÓW
Projekt krakowskiego butiku Solar utrzymany jest w estetyce minimalizmu. Główną ideą struktury wnętrza jest zestawienie ze sobą dwóch kontrastowych przestrzeni – ciemnej i jasnej. Każda z nich posiada własny zbiór środków ekspresji, materiałów i form.
Użycie monochromatycznej palety barw sprawiło, że lokal staje się oprawą, tłem dla eksponowanych w nim ubrań i dodatków. Najefektowniejszym akcentem całości są, obłożone blachą mosiężną, obudowa relingu na ubrania oraz stanowisko sprzedaży. Szlachetna barwa materiału przełamuje dyscyplinę wnętrza oraz nadaje mu bardziej ekskluzywny charakter. Całość tworzy czytelny komunikat wizualny.
Elementy wyposażenia zostały zaprojektowane w sposób, który umożliwia ich dowolną konfigurację w zależności od układu lokalu. Niezależnie, czy lokal znajduje się w galerii handlowej, czy też jest butikiem z własnym wejściem od ulicy. Komponenty tworzą jednolitą stylistycznie całość, rozdzielone w dwóch właściwych dla siebie częściach lokalu mogą być dowolnie zestawiane.
autorzy: Moomoo Architects
zdjęcia : Grzegorz Mart
SOLAR POZNAŃ