Żywe kolory, wygoda i ponadczasowy design – to trzy określenia, które najlepiej opisują nowości od marki Elementy. Sięgając po inspiracje do neonowych lat 2000, dryfujących na granicy niewymuszonej ekstrawagancji i sportowej swobody, marka z powodzeniem rozszerza obszar loungewear. Zarówno elementy kolekcji, jak i lookbook sfotografowany na wyrazistym, niebieskim tle to przełamanie dotychczasowej stylistyki brandu. Nowością jest również monogram w kształcie litery E, pojawiający się na sportowych modelach, który nawiązuje do nazwy marki.

Tego lata dresowe

W ostatnich latach styl światowych ulic coraz mocniej przenika nostalgia minionej epoki. Monochromatyzm podbijają wyraziste kolory, a proste kroje przeplatają się z bardziej złożonymi konstrukcjami, nadając kolekcji nowoczesny charakter. Nową, odświeżoną interpretację modowego spojrzenia na początek lat 2000 narzuciła tak zwana Generacja Z, której głos, wcześniej pomijany, coraz częściej wpływa na decyzje polskich marek branży fashion. Bardziej niż na sezonowe trendy, stawiają oni na wygodę i, przede wszystkim, autentyczność – modowe wybory młodych są odzwierciedleniem indywidualnych preferencji, stanowią swobodę ekspresji, a nie bezrefleksyjną kopię „gorących trendów”. Właśnie w takim duchu powstała nowa kolekcja loungewear marki Elementy. Brand od początku istnienia starannie wsłuchuje się w głos swoich klientek, odpowiadając na ich oczekiwania w swoich kolejnych projektach.

W nowej kolekcji Elementów najmocniej rezonuje powrót do estetyki sprzed dwóch dekad. Z łatwością można rozpoznać charakterystyczną dla ery Spice Girls neonową paletę barw i dominujące w letnim dropie sportowe projekty. Są to przede wszystkim wykonane z miękkiej bawełny dresy – krótkie spodenki oraz bluzy, które idealnie sprawdzą się jako letni leisurewear. Po raz pierwszy w historii na ubraniach marki pojawi się branding – nienachalny, ale jednak widoczny, przedstawiony w formie monogramu E.

Oprócz mniej standardowych z punktu widzenia dotychczasowej estetyki marki projektów, w kolekcji pojawią się również klasyki – letnie sukienki, klasyczne bluzy i swetry oraz ponadczasowe modele basic. Jednak i przy tych modelach przebija się inspiracja latami 2000., wyrażona w jaskrawych kolorach czy kwiatowych printach, do tej pory nieobecnych w bardziej stonowanych kolekcjach Elementów.

Różnorodność oferty letniej linii marki pozwala na stworzenie stylizacji, które zależnie od potrzeby, sprawdzą się zarówno w wersji sportowej jak i codziennej, ożywionej szczyptą millenialsowego szaleństwa. To ubrania, które mają wyrażać radość, autentyczność i swobodę. Cała kolekcja dostępna jest zarówno w butikach stacjonarnych, jak i na www.elementywear.com. 

Zobacz również: Edytorial | Moda | Projektant | Kolekcja | Butik

foto Maciek Nowak,

model: Angie/ Selective Mgmt

hair & make up: Kama Jankowska/ Art Faces

assistant: Ola/ Co tam studio

styling: Klara Ogielska/ Elementy

produkcja: Elementy