Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle, prezentuje nową kampanię “To wszystko zostaje tu z nami na dobre.” To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma na celu pogłębić dialog o podstawowych wartościach jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii jak niebinarność czy ciałopozytywność.

Startująca 21. marca inicjatywa “To wszystko zostaje tu z nami na dobre.” to przestrzeń stworzona dla
ludzi, dla ich wartości oraz historii. Sfotografowana przez mieszkającego w Berlinie fotografa Dana Beleiu
kampania składa się z serii obrazów prezentujących duety bohaterów i relacje, które tworzą między sobą
w prawdziwym życiu. Przedstawione postaci zachęcają do dialogu na temat wartości, które wyznają.
Każdy obraz opatrzony jest odważnym hasłem, które podkreśla wartości kluczowe w kampanii jak np.
“Zrównoważony rozwój. Z nami na dobre.”, “Akceptacja. Z nami na dobre.” i “Kobiecość po swojemu. Z
nami na dobre.”. Kampania została stworzona zgodnie z ambicjami Zalando do bardziej inkluzywnej
przyszłości dla wszystkich.


“Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i
inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam
pielęgnować więź z naszymi klientami,” mówi Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing w
Zalando. “Nasze wartości stanowią nieodłączny element tego kim jesteśmy i w jaki sposób pracujemy.
Zalando aktywnie wspiera inkluzywną kulturę korporacyjną zatrudniając pracowników ze 130 krajów. W
ubiegłym roku opublikowaliśmy raport do.BETTER Diversity and Inclusion Report, w którym opisaliśmy
nasze długoterminowe zobowiązanie do zmiany względem naszych pracowników, partnerów i klientów.
Tegoroczna inicjatywa jeszcze lepiej pokazuje nasze ambicje stania się punktem wyjściowym dla mody
dla wszystkich.”

Poza zdjęciami, w ramach kampanii powstał także naładowany emocjami film przedstawiający sylwetki
osób z całego świata. Wystąpili w nim m.in. tancerz, aktor, model propagujący różnorodność i
inkluzywność, Luc Bruyere, który nieustannie podważa ideały przemysłu modowego, Yann Horowitz,
otwarcie mówiący o swojej homoseksualnej orientacji deskorolkarz i aktywista LGBTQI+ oraz Yolisa
INFORMACJA PRASOWA // WIOSNA 2021

Mqoco ambasadorka ciałopozytywności. Do filmu powstała dedykowana ścieżka dźwiękowa napisana i
wyprodukowana przez wschodzącego brytyjskiego queer rapera Mista Strange, który również pojawia się
w filmie. Film został stworzony przez dwóch reżyserów, doświadczonego Terence’a Neale’a i Emilie
Badenhorst z pokolenia Z, którzy połączyli siły, aby swoją współpracą odzwierciedlić ideę otwartego
dialogu kampanii.

„To wszystko zostaje tu z nami na dobre.” będzie widoczna pod różnymi postaciami: począwszy od filmu
w reżyserii Neale i Badenhorst, przez fotografie autorstwa Beleiu po OOH, DOOH i kanały w mediach
społecznościowych należące do bohaterów. Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną
Anomaly Berlin i będzie promowana w Europie na wszystkich 17 rynkach Zalando.

Zobacz również: Moda | Edytorial | Kolekcja

Nowa kampania Zalando