Marka STARIUM.CX zaprezentowała właśnie swoją nową kolekcję zatytułowaną – LAND(E)SPACE. Motywem przewodnim kolekcji jest ucieczka od zgiełku poza miasto i obcowanie w bliskości z naturą. Marka oddaje w ten sposób hołd przyrodzie oraz wyraża chęć życia z nią w ścisłej symbiozie. Twarzą kampanii jest warszawski fotograf i model – Karol Pojmański , natomiast autorem zdjęć kampanii oraz lookbook’a jest Paweł Księżopolsk

Nowe projekty STARIUM.CX zostały stworzone z myślą o mężczyznach oraz ich wygodzie, osiągniętej, dzięki funkcjonalności ubrań. Kolekcja utrzymana jest w minimalistycznym klimacie, do którego marka zdążyła już przyzwyczaić swoich odbiorców, natomiast pojawiły się nowe elementy takie jak: wprowadzenie nowych kolorów, krojów czy materiałów o wysokiej gramaturze stanowiące progres STARIUM.CX Ubrania z kolekcji LAND(E)SPACE wyróżniają oryginalne artworki, patterny i najlepszej jakości materiały. Cała kolekcja została zaprojektowana oraz uszyta w Polsce.

W skład kapsułowej, piątej kolekcji wchodzą sprana, szara bluza z kapturem, stworzonej z grubej bawełny pętelkowej premium o wysokiej gramaturze 500g. W kolekcji pojawiły się również dwa modele białych t-shirtów z nadrukami, uszyte z czesanej bawełny premium o gramaturze 200g.

Kolejnym elementem i znakiem rozpoznawczym tej kolekcji są spodnie ze ściągaczami, uszyte z charakterystycznego patternu moro. Dodatkowo kolekcję zamykają akcesoria, m. in. tote bag, w który pakowane są spodnie.

Istotną rolę w kolekcji LAND(E)SCAPE odegrały materiały – jak najwyższej jakości czesana bawełna premium użyta w t-shirtach, gruba bawełna pętelkowa premium o gramaturze 500g użyta w bluzie z kapturem czy odporne na działania zewnętrzne i mechaniczne zniszczenia materiały zastosowane w spodniach moro.

Piąta kolekcja marki STARIUM.CX, tak jak wszystkie poprzednie jest w 100% projektowana i szyta ręcznie w Polsce, z najwyższej jakości materiałów. Dbałość o każdy detal, wykonanie i estetyka mają zadowolić najbardziej wymagających odbiorców.

Brand STARIUM.CX w pierwotnych założeniach miał być „platformą” skupiającą się na projektowaniu minimalistycznej i futurystycznej odzieży oraz popularyzacji szeroko pojętej muzyki future beats – nowych brzmień takich jak rap, trap, grime, bass i muzyka elektroniczna.

Od momentu założenia, koncept STARIUM.CX ewoluował – od projektu dj’skiego, idąc w kierunku mody i projektowania. Początkowo były to limitowane serie bluz i t-shirtów. Obecnie marka w swoich kolekcjach oferuje całe looki oraz akcesoria.

Zobacz również: Bluza | Kolekcja | Moda

Nowa, kapsułowa kolekcja polskiej marki STARIUM.CX