Przegląd nowej kolekcji Badura Icons od Anety Kręglickiej

W Warszawie odbyła się oficjalna premiera drugiej już kolekcji zaprojektowanej przez Anetę Kręglicką, która jest ambasadorką marki Badura.

Ambasadorka marki oraz gwiazda kampanii reklamowej Badura Icons, Aneta Kręglicka, już po raz drugi podjęła się sztuki projektowania butów. Kolekcja Badura Icons na wiosnę/lato 2017 składa się z kilku modeli czółenek, sandałków oraz mokasynów, których wspólnym mianownikiem jest błękitna podeszwa z inicjałami projektantki.

Oprócz tego, że jestem ambasadorką marki, mam też okazję projektować kolekcje, co jest kluczową wartością całego przedsięwzięcia – mówi Aneta Kręglicka.

Buty, które zaprojektowała swym wyglądem nawiązują do stylistyki lat 70.

To równocześnie kobiecy, ale i dziewczęcy trend. Jednocześnie starałam się zestawić charakterystyczny klimat z lat 70. z ponadczasową klasyką – dodała Aneta Kręglicka.

W kapsułowej kolekcji znalazły się modele butów, które nawiązują do stylu Anety Kręglickiej, ale są też odpowiedzią na potrzeby klientek marki Badura. Oprócz czółenek i sandałków na szpilce, w kolekcji nie zabrakło więc mokasynów i sportowych sneakersów. Inspiracje latami 70. są widoczne szczególnie w modelach z wyrazistymi, złotymi klamrami zapinanymi na kostce. Wszystkie modele butów wyróżniają się wysokiej jakości podeszwą, która została wykonana z barwionej na błękitno skóry. Ten odcień to charakterystyczny akcent kolekcji Badura Icons, nawiązujący do koloru oczu ambasadorki marki.

Co ciekawe, wszystkie modele zostały wyprodukowane w fabryce marki w Wadowicach.

Wydarzenie zorganizowano w zabytkowym gmachu Reduty Banku Polskiego. Kapsułową kolekcję Badura Icons oraz kolekcję Badury na wiosnę/lato 2017 mieli okazję obejrzeć styliści i dziennikarze oraz zaproszone gwiazdy, które wystąpiły w butach z kolekcji Badura, m.in. Natalia Siwiec, Kamilla Baar, Paulina Sykut, Karolina Szostak, Katarzyna Warnke oraz Marieta Żukowska. Na premierze kolekcji pojawili się również znani polscy projektanci, m.in. Lidia Kalita, Maciej Zień oraz Zuzanna Wachowiak z marki Bizuu. Imprezę poprowadził Olivier Janiak, a muzyczną oprawę zapewniła Kasia Stankiewicz. Partnerami wydarzenia były marki Exotic Car Club, Mincer Pharma i Cointreau.