Kolekcja Medium Message porusza relację między człowiekiem, a naturą w dobie technologii. Diligent skupia się nad kwestią konsumpcjonizmu i masowości w opozycji do zagadnień indywidualizmu i natury. Obecny chaos, natłok informacji czy komunikatów, sprawiają, że człowiek odwraca się od tego, co nowe i zmierza w stronę ponownego zwrócenia uwagi nad kluczowymi wartościami życia.

Wizerunek nowej kolekcji marki, został stworzony przede wszystkim w myśleniu o współczesnej kobiecie, która w miejskiej dżungli tęskni za normalnością, poszukując jej w kontakcie z naturą. Jej wieczne zastanawianie się, dokąd zmierza ona sama, nie znając odpowiedzi dokąd zmierza świat, jest próbą określenia jej własnej przestrzeni i pojęcia medium… Kolekcja w swojej formie nie jest krzykliwa czy przerysowana. Wymusza zatrzymanie i poświęcenie uwagi, sztuki wsłuchania się w nią, aby dostrzec jej prawdziwe sedno i skryte znaczenie.

Elementem niezmiennym w projektach Diligent jest dbałość o formę, detal, print i kolor. Spokojna kolorystyka, oparta na palecie barw ziemi została przełamana przez mocniejszy, fluorescencyjny akcent, manifestując i jednocześnie wpisując się w obecne trendy rynku. Wyważone i nienachalne elementy konstrukcyjne oraz autorskie printy, to główne dominanty tego sezonu w projektach marki. Znaczącym elementem procesu projektowego, są prace polskiego artysty Wojciecha Fangora, które zainspirował projektantów do stworzenia miękko przechodzących się kolorów, osadzonych w graficznej formie. Tkaniny dobrane zostały, w dbałości o różnorodność faktury i stopnia przeźroczystości, co pozwoliło na efekt częściowego przenikania się barw. Grafiki Fangora na co dzień mogą oglądać warszawiacy korzystający z metra. Wojciech Fangor jest autorem charakterystycznych grafik z nazwami stacji, które zdobią ściany przystanków metra.

Marka Diligent w najnowszej kolekcji stawia tezę, zmuszając odbiorcę do odpowiedzi na pytanie o technologię: jak duży wpływ ma ona na środowisko i czy tematyka natury pozostaje niezmiennie ponadczasowa, będąca swego rodzaju medium na miarę XXI wieku?”. Niech zdjęcia kolekcji i sprawią, że będziecie znali odpowiedź.